chceauto.pl
x

Hyundai i20 III 1.0 T-GDi 100 KM

Hyundai i20 III 1.0 T-GDi 100 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2021
Średnia cena
61 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
998 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1065 kg
Ładowność
535 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
100 KM
0-100 km/h
10.4 s.
V max
188 km/h
Zasięg
570 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
7 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
45 zł
Zbiornik paliwa
40 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiCzęści są tanie, a robocizna nieskomplikowana tani
Rozmiar opon seryjnych
185/65 R15
195/55 R16
215/45 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
B
Bagażnik
352 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Hyundai i20 III 1.0 T-GDi 100 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Hyundai i20 III 1.0 T-GDi 100 KMHyundai i20 III 1.0 T-GDi 100 KMHyundai i20 III 1.0 T-GDi 100 KMHyundai i20 III 1.0 T-GDi 100 KMHyundai i20 III 1.0 T-GDi 100 KMHyundai i20 III 1.0 T-GDi 100 KMHyundai i20 III 1.0 T-GDi 100 KMHyundai i20 III 1.0 T-GDi 100 KMHyundai i20 III 1.0 T-GDi 100 KMHyundai i20 III 1.0 T-GDi 100 KMHyundai i20 III 1.0 T-GDi 100 KMHyundai i20 III 1.0 T-GDi 100 KMHyundai i20 III 1.0 T-GDi 100 KMHyundai i20 III 1.0 T-GDi 100 KMHyundai i20 III 1.0 T-GDi 100 KMHyundai i20 III 1.0 T-GDi 100 KMHyundai i20 III 1.0 T-GDi 100 KMHyundai i20 III 1.0 T-GDi 100 KMHyundai i20 III 1.0 T-GDi 100 KMHyundai i20 III 1.0 T-GDi 100 KMHyundai i20 III 1.0 T-GDi 100 KM

Hyundai i20 III 1.0 T-GDi 100 KM

Hyundai i20

Hyundai i20 to niewielki samochód, który na większości rynków zastąpił Getza (chociaż czasem oba te modele sprzedawane są równolegle).

I20 debiutował na salonie paryskim w 2008 roku, a do sprzedaży wszedł rok później. Samochód od początku projektowano z myślą o rynkach europejskich, stąd za stylizację odpowiadało europejskie centrum stylistyczne Hyundaia, zaś produkcję powierzono fabryce Hyundaia w Turcji.

Ze względu na stosunkowo krótki czas, jaki minął od wejścia i20 do sprzedaży, trudno na razie o wiarygodne oceny niezawodności Hyundaia i20. 

Jesienią 2014 roku na salonie paryskim debiutowała całkowicie nowa, druga generacja Hyundaia i20.Pod koniec grudnia zaprezentowano kolejną wersję nadwoziową - trzydrzwiowego hatchbacka (pierwszeg w historii koreańskiego producenta). Odmiana 3d otrzymała dynamiczniejszą aparycję. Nadwozie auta ma 4,05 m długości, 1,75 m szerokości i 1,43 m wysokości. Rozstaw osi pozostał bez zmian i wynosi dokładnie 2,57 m. Sportowego image'u dodaje sylwetce auta nisko opadający dach, szerokie tylne nadkola i spoiler wieńczący tylną klapę. Wprawne oko dostrzeże również subtelne zmiany w przedniej części karoserii - by podkreślić bardziej usportowiony charakter zastosowano większą osłonę chłodnicy.

Paleta jednostek napędowych obu wersji nadwoziowych jest identyczna.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2020-11-06

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Hyundai i20 po modernizacji2023-05-15Nowy Hyundai i20. Polskie ceny i specyfikacja2020-09-14Hyundai i20 nowej generacji. Wnętrze!2020-03-18Nowy Hyundai i20 oficjalnie!2020-02-19Hyundai i20 III generacji. Pierwsze szkice2020-02-09Hyundai i20 po liftingu. Polskie ceny2018-07-11

Hyundai i20 III 1.0 T-GDi 100 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Skoda Fabia

Skoda Fabia

1.0 TSI 95 KM benzyna2021hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 53 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford Fiesta

Ford Fiesta

1.0 EcoBoost 95 KM benzyna2021hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 55 000 zł
OCENY
Dostępność
Seat Ibiza

Seat Ibiza

1.0 TSI 95 KM benzyna2021hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 55 000 zł
OCENY
Dostępność
Renault Clio

Renault Clio

1.0 TCe 100 KM benzyna2021hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 54 000 zł
OCENY
Dostępność
Mini One

Mini One

1.5 One 102 KM benzyna2021hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 70 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen Polo

Volkswagen Polo

1.0 TSI 95 KM benzyna2021hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 66 000 zł
OCENY
Dostępność

Hyundai i20 III 1.0 T-GDi 100 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS