chceauto.pl
x

Toyota Camry VIII 2.5 Hybrid 218 KM

Toyota Camry VIII 2.5 Hybrid 218 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2018
Średnia cena
109 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
2487 cm3
Silnik
Full HybridCo to znaczy?

OSIĄGI

Moc
218 KM
0-100 km/h
8.3 s.
V max
220 km/h

KOSZTY

Spalanie
7.8 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
50 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
215/55 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny
Segment
E
Bagażnik
524 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

Toyota Camry VIII 2.5 Hybrid 218 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Toyota Camry VIII 2.5 Hybrid 218 KMToyota Camry VIII 2.5 Hybrid 218 KMToyota Camry VIII 2.5 Hybrid 218 KMToyota Camry VIII 2.5 Hybrid 218 KMToyota Camry VIII 2.5 Hybrid 218 KMToyota Camry VIII 2.5 Hybrid 218 KMToyota Camry VIII 2.5 Hybrid 218 KM

Toyota Camry VIII 2.5 Hybrid 218 KM

Toyota Camry

Historia Camry sięga 1982 roku. W Polsce najpopularniejsze są modele trzeciej generacji (1991-1996). Samochód ma grono wiernych użytkowników, którzy chwalą przede wszystkim wysoki komfort jazdy, duża ilość miejsca wewnątrz oraz bezawaryjność. W przypadku tego modelu o typowych usterkach trudno mówić. Właściciel Camry rzadko kiedy pojawia się w warsztacie. Narzekania dotyczą jedynie drobnych niedomagań elektryki (np. czujniki ABS czy przepalające się żarówki). W zawieszeniu najczęściej doglądać trzeba łączników stabilizatorów czy tulei metalowo-gumowych. Trzeba jednak pamiętać, że w samochodzie którego produkcja skończyła się przeszło 10 lat temu każda usterka ma prawo się zdarzyć. Poważną wadą Camry jest brak w ofercie silnika Diesla, przez co wielu użytkowników decyduje się na montaż instalacji LPG. Te ostatnie źle wpływają jednak na przepływomierze. Trzeba też pamiętać o okresowej regulacji luzów zaworowych.

Toyota Camry VIII

Samochód pojawił się w polskich salonach w 2019 roku jako - pośredni - następca modelu Avensis. Auto napędzane jest przez hybrydowy układ z benzynowym silnikiem o pojemności 2,5 l. Łączna moc napędu wynosi 218 KM (160 kW). Producent utrzymuje, że średnie zużycie paliwa utrzymać można na poziomie 4,2 l/100 km. 2,5-litrowy czterocylindrowy silnik Dynamic Force legitymuje się najwyższą na świecie sprawnością cieplną na poziomie 41 proc. Zastosowano w nim wiele zaawansowanych technologii Toyoty, w tym Dual VVT-i z VVT-iE (inteligentnym systemem zmiennych faz rozrządu ze sterowaniem elektrycznym) i D-4S (czterosuwowy silnik benzynowy z bezpośrednim i pośrednim wtryskiem), aby uzyskać optymalną moc oraz niskie zużycie paliwa i poziom emisji spalin. Nowy, hybrydowy układ napędowy Toyota Hybrid System II (THS II) zaopatrzono w technologię sekwencyjnej zmiany biegów Shiftmatic, która pozwala kierowcy zmieniać przełożenia za pomocą zamontowanej w centralnej konsoli dźwigni, naśladując pracę szybkiej, sześciostopniowej automatycznej skrzyni biegów, dla zapewnienia budzących emocje osiągów i radości z jazdy. Toyota Camry Toyota Camry Nowe zawieszenie, będące konfiguracją kolumn MacPhersona z przodu i nowego układu z podwójnymi wahaczami poprzecznymi z tyłu, zostało zaprojektowane tak, aby nie tylko zwiększyć stabilność i ograniczyć przechyły nadwozia. Wykorzystywana przez Camry platforma GA-K została zaprojektowana z myślą o niskim położeniu środka ciężkości, który przekłada się na większą przyjemność z jazdy i precyzję prowadzenia.

Już w podstawowej odmianie - Comfort - samochód wyposażony jest w m.in.: pakiet bezpieczeństwa Toyota Safety Sense z aktywnym tempomatem, reflektory w technologii bi-LED, 17’ felgi aluminiowe, system multimedialny z ekranem 7” i kamerą cofania, systemem „inteligentny kluczyk” oraz czujnikami parkowania z przodu i z tyłu.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2020-06-15

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    NADWOZIA

    Toyota Camry nowej generacji. Polskie ceny2024-06-07Toyota Camry IX generacji2024-01-12Toyota Camry po liftingu2020-11-23Toyota Camry już w Polsce. Znamy ceny!2018-10-04Nowa Toyota Camry. Nie dla Polaków2011-08-27Toyota Camry najpopuarniejszym autem klasy średniej na świecie2021-10-01

    Toyota Camry VIII 2.5 Hybrid 218 KM - PODOBNE SAMOCHODY

    Lexus GS

    Lexus GS

    300h 223 KM hybryda2018sedanautomattylny
    cena średnia 154 000 zł
    OCENY
    Dostępność

    Toyota Camry VIII 2.5 Hybrid 218 KM Opinie i komentarze

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS