Chevrolet Malibu to zaliczany do segmentu D samochód, w Europie niemal niespotykany, za to świetnie znany na rynku amerykańskim, na którym pojazdy o tej nazwie są sprzedawane nieprzerwanie od 1964 roku.
Czy jednak nieznany na Starym Kontynecie model ma szansę powalczyć w segmencie zdominowanym przez Volkswagena Passata? Może byc trudno.
Malibu najnowszej generacji, który trafił do polskich salonów w połowie 2012 roku, ma 4,86 m długości przy rozstawie osi 2,74 m. To gwarantuje, że problem z brakiem miejsca na tylnej kanapie nie wystąpi...
W polskich salonach Chevroleta pojawiły się na razie Malibu napędzane benzynowymi silnikami o pojemności 2,4 l i mocy 167 KM. Ofert ma zostać poszerzona o samochody z wysokoprężnymi jednostkami o pojemości 2.0 l i mocy 160 KM. Silnik ten posiada układ wtrysku common-rail, dwa wałki rozrządu w głowicy oraz turbosprężarkę o zmiennej geometrii. I to byłoby na tyle, jeśli chodzi o wybór silników. Niewiele nie tylko jak na segment D.
Chevrolet Malibu jest oferowany w trzech wersjach wyposażenia: LS, LT oraz LTZ.