Zwrot kosztu instalacji po
12000 km czyli po 8 miesiącach
Zużycie paliwa
19.2 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
50 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
5.1 s.
Prędkość maksymalna
227 km/h
UwagaŚredni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.
Ford Mustang V 5.0 412 KM
Ford Mustang
Ford Mustang to kultowy, amerykański samochód sportowy. Pierwsze auto o tej nazwie pojawiło się już w 1964 roku.
W 1993 roku debiutowała trzecia generacja tego modelu, którą produkowano przeszło 10 lat. Samochód oferowany był jako coupe i kabriolet z silnikami V6 i V8. Auto bazowało na mocno zmodernizowanej płycie nazwanej Fox, która wykorzystywana była w poprzedniej, produkowanej przez 15 lat, generacji Mustanga.
Nic więc dziwnego, że gdy w 2005 roku debiutowała piąta generacja Forda Mustanga, oparto ją na zupełnie nowej płycie podłogowej nazwanej D2C. Również to auto sprzedawano jako coupe i kabriolet, a za napęd służyły silniki V6 i V8 (również doładowane).
W 2009 roku samochód poddano liftingowi, pojawiły się również nowe jednostki napędowe. Rewolucją jest zupełnie nowy, podstawowy silnik V6.
Ford Mustang V
Model, który na powrót uczynił z Mustanga obiekt pożądania fanów motoryzacji, otrzymał oznaczanie S-197. Samochód zadebiutował w 2004 roku i oferowany był w USA do września 2014 roku. W 2009 roku samochód poddany został delikatnemu restylingowi. Zmieniły się m.in. kształty pasa przedniego, we wnętrzu pojawiły się materiały wykończeniowe o zdecydowanie wyższej jakości. Chociaż auto zachwyca linią karoserii, podstawowe odmiany – pod względem konstrukcyjnym – niewiele różnią się od aut z lat siedemdziesiątych. Z tyłu znajdziemy np. sztywny most – rozwiązanie, jakie stosowane było m.in. w „Dużym Fiacie" i Polonezie! Z tego względu prowadzenie auta pozbawione jest precyzji europejskich konstrukcji – stosunkowo „tępe” są również układ hamulcowy i kierowniczy. Ford wyprodukował przeszło milion egzemplarzy tego modelu.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2016-03-20