chceauto.pl
x

Nissan Juke II 1.0 DIG-T 114 KM

Nissan Juke II 1.0 DIG-T 114 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2020
Średnia cena
60 000 zł
Nadwozie
crossover
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęłatwo kupić
Pojemność
999 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1257 kg
Ładowność
443 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
114 KM
0-100 km/h
10.4 s.
V max
180 km/h
Zasięg
640 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
7.2 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
46 zł
Zbiornik paliwa
46 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiCzęści są tanie, a robocizna nieskomplikowana tani
Rozmiar opon seryjnych
205/60 R16
215/65 R16
215/60 R17
225/45 R19

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
B
Bagażnik
422 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
8000 km czyli po 5 miesiącach
Zużycie paliwa
8.6 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
22 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
11.4 s.
Prędkość maksymalna
164 km/h

Nissan Juke II 1.0 DIG-T 114 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Nissan Juke II 1.0 DIG-T 114 KMNissan Juke II 1.0 DIG-T 114 KMNissan Juke II 1.0 DIG-T 114 KMNissan Juke II 1.0 DIG-T 114 KMNissan Juke II 1.0 DIG-T 114 KMNissan Juke II 1.0 DIG-T 114 KMNissan Juke II 1.0 DIG-T 114 KMNissan Juke II 1.0 DIG-T 114 KMNissan Juke II 1.0 DIG-T 114 KMNissan Juke II 1.0 DIG-T 114 KMNissan Juke II 1.0 DIG-T 114 KMNissan Juke II 1.0 DIG-T 114 KMNissan Juke II 1.0 DIG-T 114 KMNissan Juke II 1.0 DIG-T 114 KMNissan Juke II 1.0 DIG-T 114 KMNissan Juke II 1.0 DIG-T 114 KMNissan Juke II 1.0 DIG-T 114 KMNissan Juke II 1.0 DIG-T 114 KMNissan Juke II 1.0 DIG-T 114 KMNissan Juke II 1.0 DIG-T 114 KMNissan Juke II 1.0 DIG-T 114 KMNissan Juke II 1.0 DIG-T 114 KMNissan Juke II 1.0 DIG-T 114 KM

Nissan Juke II 1.0 DIG-T 114 KM

Nissan Juke

Gdy w 2006 roku Nissan zakończył produkcję Almery i nie zaprezentował samochodu, który mógłby powalczyć w niezwykle wymagającym europejskim segmencie kompaktów, wydawało się, że jest to strzał w kolano.

Jednak sukces Qashqaia sprawił, że gdy w 2010 do produkcji wchodził Nissan Juke, nikt już nie patrzył na ten nietypowy pojazd z uśmiechem politowania, ale raczej z rosnącą uwagą.

Nissan Juke to crossover mniejszy od Qashqaia. Pod względem długości nadwozia (413,5 cm) oraz rozstawu osi (253 cm) to typowy przedstawiciel segmentu B, a więc miejskich pojazdów. Czy jednak komukolwiek przyjdzie do głowy porównywać ten pojazd np. z Oplem Corsą czy Fordem Fiestą? Oczywiście nie. Kluczem znów okazuje się bardzo nietypowa stylizacja, dzięki której nie da się Juke'a pomylić z żadnym innym samochodem oraz podniesione zawieszenie i wysokość nadwozia (157 cm). Ponadto Juke, jak na crossovera przystało, może być napędzany na oś przednią lub wszystkie koła.

Tu dochodzimy do kolejnych podobieństw do Qashqaia. W wersji przednionapędowej zawieszenie Juke'a to kolumny McPhersona z przodu oraz belka skrętna z tyłu. Jednak samochody czteronapedowe z tyłu posiadają, podobnie jak Qashqai, zawieszenie wielowahaczowe. Również sam układ napędu 4x4 wzorowany jest na tym zastosowanym w Qashqaiu. Nosi on nazwę "All Mode 4x4i" i w normalnych warunkach napędza niemal wyłącznie przednią oś. Jednak w razie potrzeby (poślizgu) elektronika automatycznie transferuje moment obrotowy na kola osi tylnej, aż do stosunku 50:50. Ponadto system potrafi przekazać do 50 proc. momentu na jedno z kół, co ma redukować ryzyko wystąpienia podsterowności w zakrętach.

Po raz kolejny okazało się, że Nissan ma nosa. Juke w 2010 roku trafił do salonów i chociaż w niemal niezmienionej formie jest sprzedawany m.in. w Japonii, Europie i Stanach zjednoczonych, wszędzie spotkał się z ciepłym przyjęciem. Nawet w Polsce model ten można coraz częściej spotkać na ulicach.

Nissan Juke jest oferowany z wolnossącym silnikiem benzynowym o pojemności 1.6 i mocy 117 KM oraz z doładowanym wariantem tej jednostki o mocy 190 KM. Ponadto w ofercie znajduje się 110-konny diesel o pojemności 1.5 l. Auto dostępne jest w czterech wersjach wyposażenia: Visia, Acenta, Tekna i Shiro.

W 2018 roku do salonów trafił Nissan Juke po modernizacji. Wprowadzono między innymi nową osłonę wlotu powietrza (z motywem litery V) w kolorze ciemnego chromu, ciemniejsze oprawy reflektorów oraz ciemne klosze kierunkowskazów w lusterkach bocznych. Dodatkowo światła przeciwmgłowe w technologii LED są obecnie standardem od wersji Acenta.

W ofercie pojawiły się też nowe wzory 16- i 18-calowych felg ze stopów metali lekkich. Osoby lubiące stylistyczne eksperymenty mogą spersonalizować obręcze kół dzięki kolorowym wkładkom. W ramach programu personalizacji nadwozia dostępne są lakierowane akcesoria, w tym elementy wykończeniowe przedniego i tylnego zderzaka, wykończenia progów oraz nakładki na lusterka.

Niezależnie od wersji, każdy Nissan Juke jest standardowo wyposażony w klimatyzację, elektrycznie regulowane lusterka boczne, przednie i tylne szyby boczne sterowane elektrycznie, radio oraz światła do jazdy dziennej w technologii LED.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2019-12-12

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Nissan Juke po liftingu (2024). Polskie ceny2024-05-22Nissan Juke po liftingu2024-02-15Nowy Nissan Juke. Polskie ceny!2019-10-02Nissan Juke II generacji oficjalnie!2019-09-03Nissan Juke II już za rogiem!2019-09-02Nissan Juke II generacji coraz bliżej2019-08-22

Nissan Juke II 1.0 DIG-T 114 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Opel Mokka

Opel Mokka

1.4 Turbo 120 KM benzyna2020crossoverręcznaprzedni
cena średnia 58 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen T-Roc

Volkswagen T-Roc

1.0 TSI 115 KM benzyna2020crossoverręcznaprzedni
cena średnia 71 000 zł
OCENY
Dostępność
Fiat 500X

Fiat 500X

1.6 E-Torq 110 KM benzyna2020crossoverręcznaprzedni
cena średnia 57 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen T-Cross

Volkswagen T-Cross

1.0 TSI 115 KM benzyna2020crossoverręcznaprzedni
cena średnia 61 000 zł
OCENY
Dostępność
Toyota C-HR

Toyota C-HR

1.2 T 116 KM benzyna2020crossoverręcznaprzedni
cena średnia 78 000 zł
OCENY
Dostępność
Opel Crossland

Opel Crossland

1.2 Turbo 110 KM benzyna2020crossoverręcznaprzedni
cena średnia 58 000 zł
OCENY
Dostępność

Nissan Juke II 1.0 DIG-T 114 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS