chceauto.pl
x

Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDM 2018

Oceny użytkowników4.3333/5. Głosy: 3
Ocena: 4.33/5
Głosy: 3.

Dostępne samochody

Alfa Romeo Giulia

Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDM 150 KM

2018, sedan
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 89 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyOceny4.33/5. Głosy: 3
Alfa Romeo Giulia

Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDM 180 KM

2018, sedan
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 97 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Alfa Romeo Giulia

Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDM 150 KM

2018, sedan
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 94 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Alfa Romeo Giulia

Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDM 180 KM

2018, sedan
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 103 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Alfa Romeo Giulia

Alfa Romeo Giulia Q4 2.2 JTDM 180 KM

2018, sedan
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 112 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Alfa Romeo Giulia

Alfa Romeo Giulia Q4 2.2 JTDM 210 KM

2018, sedan
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 118 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty

Kilka słów o modelu

Alfa Romeo Giulia została zaprezentowana w połowie 2015 roku, przy czym pokazano wówczas najmocniejszą wersję QV. Na debiut wersji "cywilnych" i wprowadzenie na rynek Włosi kazali jednak czekać rok - do połowy 2016 roku.

Gama modelowa składa się z trzech poziomów wyposażenia: Giulia, Giulia Super oraz topowej wersji Giulia Quadrifoglio dostępnych w następujących wersjach silnikowych: 2.2 Diesel o mocy 150 KM i 180 KM (moment odpowiednio: 380 i 450 Nm) oferowanych z manualną, sześciostopniową lub automatyczną, ośmiostopniową skrzynią biegów oraz 2.9 V6 Biturbo benzyna o mocy 510 KM, wyposażoną w manualną, sześciostopniową skrzynię biegów. Ponadto dostępny będzie doładowany silnik benzynowy o mocy 200 KM.

Alfa Romeo Giulia niezależnie od źródła mocy posiada tylny napęd (nieco później ma pojawić się wersja 4x4). Cechy szczególne tego modelu to doskonałe rozłożenie mas między osie, zawieszenie wielowahaczowe AlfaLink oraz bezpośrednie przełożenie układu kierowniczego.

Standardowe wyposażenie obejmuje m.in. Forward Collision Warning-Plus (ostrzegający przed najechaniem na przeszkodę) z autonomicznym awaryjnym systemem hamowania (AEB) i wykrywaniem pieszych, system ostrzegania przed niezamierzonym zjechaniem z pasa ruchu (LDW) i tempomat z ogranicznikiem prędkości.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS