Audi 80 B3/B4 przez wiele lat było obiektem westchnień wielu Polaków. Eleganckie, w pełni ocynkowane nadwozie i trwałość podzespołów mechanicznych przysporzyły autu wielu zwolenników. Zmodernizowana (w 1991 roku) wersja B4 otrzymała m.in. nieco przeprojektowane zawieszenie, kosmetyczne zmiany objęły również wnętrze i nadwozie. Obecnie trudno z czystym sumieniem polecić to auto osobom szukającym wygodnego środka transportu dla rodzin. Podeszły wiek, ogólne wyeksploatowanie oraz fakt, że prawie wszystkie 80-tki na rynku trafiły do nas z Niemiec (często mocno rozbite) bardzo utrudnia znalezienie interesującego egzemplarza. Dziś jest to więc propozycja dla osób szukających taniego środka transportu o przystępnych kosztach eksploatacji. Na te ostatnie składają się głównie tanie i ogólnie dostępne części zamienne i prosta konstrukcja. Silniki benzynowe dobrze znoszą zasilanie gazem LPG, diesle, chociaż długowieczne, odstają osiągami od panujących dziś na drogach warunków. Nie ma co liczyć na brak problemów z korozją - większość aut ma za sobą niechlujnie przeprowadzone naprawy blacharskie.