chceauto.pl
x

Audi TT 2.0 TFSI 2014

Dostępne samochody

Audi TT

Audi TT II 2.0 TFSI 211 KM

2014, kabriolet
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 80 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Audi TT

Audi TT II 2.0 TFSI 211 KM

2014, kabriolet
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 84 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Audi TT

Audi TT II 2.0 TFSI 211 KM

2014, kabriolet
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 89 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Audi TT

Audi TT II 2.0 TFSI 211 KM

2014, coupe
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 72 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Audi TT

Audi TT III 2.0 TFSI 230 KM

2014, coupe
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 78 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Audi TT

Audi TT II 2.0 TFSI 211 KM

2014, coupe
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 77 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Audi TT

Audi TT II 2.0 TFSI 211 KM

2014, coupe
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 82 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Audi TT

Audi TT III 2.0 TFSI 230 KM

2014, coupe
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 87 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia

Kilka słów o modelu

8J (2006-2014)

Druga generacja Audi TT zadebiutowała w 2006 roku. Chociaż samochód bardzo przypomina swojego poprzednika, jest zupełnie nową konstrukcją. Samochód zbudowano w oparciu o płytę podłogowa modelu A3, niemal identyczne jest też zawieszenie. W konstrukcji nadwozia wykorzystano aluminiową ramę przestrzenną (Audi Space Frame), dzięki czemu karoseria jest dużo lżejsza i aż o 50 proc. sztywniejsze niż w poprzedniku, co przekłada się na jeszcze lepsze prowadzenie. Od 2007 roku klienci mogą się też zdecydować na model roadster ze składanym, materiałowym dachem. TT drugiej generacji jest bardzo dopracowaną konstrukcją, i bardzo dobrze radzi sobie z zapędami młodych, dynamicznych kierowców. Znalezienie ładnego egzemplarza na rynku wtórnym może być jednak trudne - większość oferty stanowią samochody powypadkowe.

8S (2014-2019)

Trzecia generacja Audi TT zadebiutowała w marcu 2014 roku na Salonie Motoryzacyjnym w Genewie. Pod maskami nowych TT i TTS pracują czterocylindrowe silniki z turbodoładowaniem i wtryskiem bezpośrednim. Zakres mocy sięga od 184 KM do 228 kW 310 KM. Klienci mają mieli do wyboru dwie jednostki benzynowe TFSI i jeden motor TDI. Wszystkie wyposażone są standardowo w system start-stop.

2 października, na Międzynarodowym Salonie Motoryzacyjnym w Paryżu zaprezentowano wersję roadster. Samochód otrzymał klasyczny, wykonany z materiału, miękki dach. W konstrukcji stelażu wykorzystano stopy magnezu i aluminium, dzięki czemu konstrukcja jest o 3 kg lżejsza niż w poprzedniej generacji. Za transformację auta w kabriolet odpowiada układ elektrycznych silników. Składanie dachu trwa zaledwie 10 sekund i może się odbywać w czasie jazdy z prędkością do 50 km/h.

W połowie 2018 roku Audi TT zostało poddane modernizacji. Przód auta to charakterystyczny, trójwymiarowy grill osłony chłodnicy Singleframe. Duże wloty powietrza na bokach, już w wersji podstawowej podkreślają szerokość auta. Audi TT W tyle pojazdu, poziome linie również podkreślają jego szerokość. Reflektory przednie w technice diodowej lub diodowej Matrix są dostępne opcjonalnie.

Wprowadzono szereg nowych systemów bezpieczeństwa i zakresu łączności.

Z kolei na początku 2019 zmodernizowano najmocniejszą wersję, czyli TT RS.

Na pierwszy rzut oka zmiany stylistyczne nie wydają się duże, jednak producent zapewnia o całkowitym przeprojektowaniu przedniej części nadwozia. Logotyp quattro w kolorze matowego tytanu umieszczono w dolnej części błyszczącego czernią grilla osłony chłodnicy Singleframe, której rama jest z kolei matowo czarna. Boczne wloty powietrza, które zostały po raz kolejny powiększone, podzielono pionowymi listwami.

Spojler rozciągający się na całą szerokość przodu pojazdu, na swych końcach ostro kieruje się w górę i ściąga stylistycznie cały zderzak w dół. Powierzchnia spojlera lakierowana jest standardowo w kolorze nadwozia, ale dostępne są też wersje w kolorze matowego aluminium lub błyszczącej czerni.

Z tyłu pojawił się zaprojektowany na nowo, ruchomy spojler tylny z bocznymi skrzydełkami. Po obu stronach tyłu, tuż nad charakterystycznym dla RS-ów dyfuzorem, znaleźć można pionowe dodatki stylistyczne.

Audi TT RS napędzane jest pięciocylindrowym silnikiem o pojemności 2480 ccm, który nadal ma 400 KM mocy i 480 Nm momentu obrotowego (w zakresie 1950 do 5850 obr./min). Wysoka moc w połączeniu z napędem na cztery koła quattro gwarantują wysokie osiągi - Coupé od 0 do 100 km/h przyspiesza w zaledwie 3,7 sekundy.

Prędkość maksymalną ograniczono do 250 km/h, a na życzenie ograniczenie może zostać podniesione do 280 km/h.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS