chceauto.pl
x

Bentley Continental GT 2019

Dostępne silniki

benzyna

6.0 W12
Continental GT to flagowe gran turismo brytyjskiej marki. Jego trzecie generacja zadebiutowała w połowie 2017 roku.
Chociaż samochód przypomina poprzednika, w rzeczywistości mamy do czynienia z zupełnie nową konstrukcją. Karoseria nawiązuje do koncepcyjnego Bentleya EXP 10 Speed 6, którego można było zobaczyć w 2015 roku w Genewie. Jej poszycie wykonano z formowanego w temperaturze 500 stopni Celsjusza aluminium. Nowy model jest aż o 80 kg lżejszy niż poprzednik.
Trzecia generacja wyróżnia się reflektorami głównymi wykonanymi w – opracowanej przez Audi – technologii LED Matrix. Kształty tylnych świateł powielono w liniach – wkomponowanych w zderzak – końcówek układu wydechowego. Standardem są 21-calowe aluminiowe obręcze kół. W momencie rynkowego debiutu do wyboru będzie 17 kolorów karoserii.
Do wykończenia kabiny zużyto 10 metrów kwadratowych drewna i najwyższej jakości, pikowane skóry. Już w podstawowej wersji klienci otrzymają regulowane elektrycznie w 20 kierunkach fotele i system info-rozrywki z 12,3 calowym dotykowym wyświetlaczem. Ten ostatni kryje się za – wykonaną z drewna – unoszoną automatycznie – maskownicą. Lista dodatków obejmuje np. zestaw nagłośnienia firmy Naim z 18 głośnikami i specjalnymi przetwornikami basowymi wbudowanymi w fotele.
Bentley Continental GT napędzany jest silnikiem W12 TSI. Jednostka o pojemności 6,0 l. osiąga moc 635 KM i maksymalny moment obrotowy 900 Nm. Standardem jest – sterowany elektronicznie – napęd na obie osie i dwusprzęgłowa, ośmiostopniowa, automatyczna skrzynia biegów. Dla oszczędności paliwa w czasie normalnej jazdy moc – w całości – trafia na koła tylnej osi. Gdy występują problemy z trakcją elektronika jest w stanie przenieść do 40 proc. momentu obrotowego na przód. Brytyjskie gran turismo osiąga 100 km/h w 3,7 s od startu i może pochwalić się prędkością maksymalną 333 km/h. Zużycie paliwa – rzecz jasna w cyklu pomiarowym – to 12,2 l/100 km.
Wzorem nowego Audi A8 auto wyposażone jest w aktywne, pneumatyczne zawieszenie wykorzystujące trzykomorowe miechy powietrzne i pracującą w standardzie 48-voltów instalację elektryczną.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS