chceauto.pl
x

BMW 1 20d 2010

Dostępne samochody

BMW 1

BMW 120d E81 177 KM

2010, hatchback 3dr
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 27 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
BMW 1

BMW 120d E87 FL 177 KM

2010, hatchback 5dr
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 28 000,00 zł
DostępnośćWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertę
BMW 1

BMW 120d E87 FL 177 KM

2010, hatchback 5dr
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 30 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
BMW 1

BMW 120d E88 177 KM

2010, kabriolet
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 42 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
BMW 1

BMW 120d E88 177 KM

2010, kabriolet
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 44 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
BMW 1

BMW 120d E82 177 KM

2010, coupe
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 37 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
BMW 1

BMW 120d E82 177 KM

2010, coupe
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 39 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty

Kilka słów o modelu

E81/E82/E87/E88 (2004-2014)

BMW serii 1 pojawiło się na rynku w 2004 roku. Samochód to próba zaistnienia bawarskiej marki w segmencie aut kompaktowych. Wiele podzespołów - w tym elementy przeniesienia napędu, zawieszenie i część silników, zaadaptowano z większej serii 3. Największą zaletą pojazdu jest klasyczny układ napędowy - umieszczony wzdłużnie z przodu silnik przenosi moc na koła tylnej osi. Takie podejście skutkuje bardzo dobrymi właściwościami jezdnymi, co podoba się kierowcom lubiącym ostrzejszą jazdę.

Początkowo samochód dostępny był wyłącznie jako pięciodrzwiowy hatchback. w 2007 roku ofertę uzupełniła wersja z nadwoziem trzydzwiowym a także dwudrzwiowe coupe i kabriolet.

Z punktu widzenia przeciętnego użytkownika samochód ma sporo wad. Wnętrze nie należy do największych, napęd na tył ogranicza również pojemność bagażnika. Prestiż marki sprawia, że nawet „baby BWM” wyceniane jest o wiele wyżej niż równoletnie Volkswageny Golfy czy Audi A3. W przypadku najmniejszej "bawarki" trudno mówić o typowych usterkach. Czasami zdarzać się mogą "wirtualne" awarie elektroniki, podzespoły mechaniczne należą raczej do trwałych. Trzeba jednak pamiętać, ze serwisowanie auta okaże się o wiele droższe, niż innych samochodów kompaktowych. Nawet najmniejsze BMW to samochód klasy premium.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS