chceauto.pl
x

BMW 1 18d 2011

Oceny użytkowników4.0000/5. Głosy: 3
Ocena: 4/5
Głosy: 3.

Dostępne samochody

BMW 1

BMW 118d E81 115 KM

2011, hatchback 3dr
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 25 000,00 zł
DostępnośćWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertę
BMW 1

BMW 118d E81 143 KM

2011, hatchback 3dr
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 27 000,00 zł
DostępnośćWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęOceny5.00/5. Głosy: 1
BMW 1

BMW 118d E87 FL 115 KM

2011, hatchback 5dr
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 28 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
BMW 1

BMW 118d E87 FL 143 KM

2011, hatchback 5dr
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 30 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
BMW 1

BMW 118d F20 143 KM

2011, hatchback 5dr
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 32 000,00 zł
DostępnośćWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertę
BMW 1

BMW 118d F20 143 KM

2011, hatchback 5dr
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 34 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniaOceny4.00/5. Głosy: 1
BMW 1

BMW 118d E87 FL 143 KM

2011, hatchback 5dr
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 32 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniaOceny3.00/5. Głosy: 1
BMW 1

BMW 118d E88 143 KM

2011, kabriolet
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 46 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
BMW 1

BMW 118d E88 143 KM

2011, kabriolet
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 48 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
BMW 1

BMW 118d E82 143 KM

2011, coupe
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 39 000,00 zł
DostępnośćWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertę
BMW 1

BMW 118d E82 143 KM

2011, coupe
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 41 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty

Kilka słów o modelu

E81/E82/E87/E88 (2004-2014)

BMW serii 1 pojawiło się na rynku w 2004 roku. Samochód to próba zaistnienia bawarskiej marki w segmencie aut kompaktowych. Wiele podzespołów - w tym elementy przeniesienia napędu, zawieszenie i część silników, zaadaptowano z większej serii 3. Największą zaletą pojazdu jest klasyczny układ napędowy - umieszczony wzdłużnie z przodu silnik przenosi moc na koła tylnej osi. Takie podejście skutkuje bardzo dobrymi właściwościami jezdnymi, co podoba się kierowcom lubiącym ostrzejszą jazdę.

Początkowo samochód dostępny był wyłącznie jako pięciodrzwiowy hatchback. w 2007 roku ofertę uzupełniła wersja z nadwoziem trzydzwiowym a także dwudrzwiowe coupe i kabriolet.

Z punktu widzenia przeciętnego użytkownika samochód ma sporo wad. Wnętrze nie należy do największych, napęd na tył ogranicza również pojemność bagażnika. Prestiż marki sprawia, że nawet „baby BWM” wyceniane jest o wiele wyżej niż równoletnie Volkswageny Golfy czy Audi A3. W przypadku najmniejszej "bawarki" trudno mówić o typowych usterkach. Czasami zdarzać się mogą "wirtualne" awarie elektroniki, podzespoły mechaniczne należą raczej do trwałych. Trzeba jednak pamiętać, ze serwisowanie auta okaże się o wiele droższe, niż innych samochodów kompaktowych. Nawet najmniejsze BMW to samochód klasy premium.

F20/F21 (2011-2015)

Seria 1 typoszeregu F20 zadebiutowała w czerwcu 2011 roku, pierwsze auta trafiły do klientów kilka miesięcy później. Mimo początkowych doniesień o rezygnacji firmy z napędu na przednie koła (auto zbudowano na nowej płycie podłogowej, na której powstawać też będzie kolejne wcielenie Mini), nowa jedynka - ku uciesze fanów BMW - otrzymała klasyczny układ napędowy.

Na początku 2015 roku zaprezentowano serię 1 po liftingu. Samochód otrzymał nieco większe "nerki" osłaniające grill oraz zmodyfikowaną konsolę środkową. Ponadto zwiększono poziom wyposażenia standardowego oraz wprowadzono nowe jednostki napędowe.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS