chceauto.pl
x

BMW 1 18i 2019

Oceny użytkowników5.0000/5. Głosy: 1
Ocena: 5/5
Głosy: 1.

Dostępne samochody

BMW 1

BMW 118i F40 140 KM

2019, hatchback 5dr
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 69 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniaOceny5.00/5. Głosy: 1
BMW 1

BMW 118i F20 FL 136 KM

2019, hatchback 5dr
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 73 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
BMW 1

BMW 118i F40 140 KM

2019, hatchback 5dr
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 79 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
BMW 1

BMW 118i F20 FL 136 KM

2019, hatchback 5dr
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 70 000,00 zł
DostępnośćOferta jest szeroka, jest w czym wybierać

Kilka słów o modelu

F40 (2019-2020)

To prawdziwa rewolucja. Samochód - z napędem na przednią oś! - jest krótszy i szerszy niż do tej pory. Auto dostępne jest wyłącznie jako pięciodrzwiowy hatchback o długości 4319 mm (-5 mm w stosunku do poprzednika). O 34 mm zwiększyła się szerokość nadwozia (obecnie 1799 mm), samochód jest również o 13 mm wyższy (1434 mm). Zaskoczeniem może być krótszy niż do tej pory rozstaw osi. Producent obiecuje jednak zauważalnie przestronniejsze niż w obecnej generacji wnętrze. Przestrzenniej ma być m.in. nad głowami pasażerów, na wysokości łokci czy kolan.

O 20 l – do 380 l – zwiększyła się pojemność bagażnika. Złożenie oparć tylnej kanapy skutkuje powiększeniem kufra do 1200 l. Do wyboru są cztery linie stylizacyjne. Powyżej podstawowego, o nazwie Advantage, znajduje się Luxury Line. Poznamy go po elementach zewnętrznych w satynowanym aluminium i tapicerce ze skóry Dakota. Dalej są: Sport Line oraz M Sport. Pierwszy to m.in.: akcenty w kolorze czarnym, błyszczące ramkami szyb BMW Individual Shadowline i fotele sportowe. Drugi wyróżnia się akcentami w satynowanym aluminium, pasem przednim ze specjalnie ukształtowanymi wlotami powietrza oraz pasem tylnym BMW M w błyszczącym kolorze czarnym.

W standardzie europejscy klienci otrzymują np.: system ostrzegania przed kolizją z poprzedzającym pojazdem i pieszymi (z miejską funkcją hamowania ostrzegającą również przez rowerzystami) oraz działające przy prędkościach od 70 do 210 km/h ostrzeganie przed zjechaniem z pasa ruchu (z aktywną korektą toru jazdy). W droższych wersjach – wzorem Mercedesa - multimedia obsługiwać można głosowo (”Hej BMW”). Inteligentny asystent osobisty uczy się procesów, preferowanych ustawień i nawyków kierowcy i może je potem wykorzystywać w odpowiednim kontekście lub może pełnić funkcję partnera do rozmów.

Do wyboru są 3 i 4-cylindrowe silniki o mocach od 116 KM (116d) do 306 KM (BMW M135i xDrive). BMW 116d, BMW 118d oraz BMW 118i wyposażone są standardowo w sześciostopniową manualną skrzynię biegów. Nowością jest siedmiobiegowa, dwusprzęgłowa, przekładnia Steptronic dostępna jako opcja w BMW 116d oraz BMW 118i. Ośmiostopniowa przekładnia Steptronic dostępną jest opcjonalnie w 118d i standardowo w BMW 120d xDrive, oraz w topowym BMW M135i xDrive. Ten ostatni przyspiesza do 100 km/h w 4,8 s i osiąga 250 km/h. Auto oferowane jest wyłącznie z systemem napędu 4x4 xDrive.

Nowa seria 1 standardowo wykorzystuje do kontrolowania trakcji technologię ABR. Reakcja na poślizg odbywa się tu bezpośrednio w sterowniku silnika, a nie w jednostce sterującej DSC. Dzięki temu informacje są przesyłane trzykrotnie szybciej, a reakcja jest odczuwana przez kierowcę jako nawet dziesięciokrotnie szybsza. System wspierać będzie standardowy układ BMW Performance Control (rozkład momentu żyroskopowego), który zwiększa zwinność auta, dzięki precyzyjnej ingerencji hamulców na kołach po wewnętrznej stronie zakrętu. Dzięki niemu kierowca może odnieść wrażenie jazdy tylnonapędówką...

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS