chceauto.pl
x

BMW 3 30i 2020

Oceny użytkowników3.0000/5. Głosy: 3
Ocena: 3/5
Głosy: 3.

Dostępne samochody

BMW 3

BMW 330i GT F34 252 KM

2020, hatchback 5dr
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 136 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
BMW 3

BMW 330i GT F34 252 KM

2020, hatchback 5dr
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 142 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
BMW 3

BMW 330i G20 258 KM

2020, sedan
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 133 000,00 zł
DostępnośćWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertę
BMW 3

BMW 330i G20 258 KM

2020, sedan
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 140 000,00 zł
DostępnośćOferta jest szeroka, jest w czym wybieraćOceny3.00/5. Głosy: 3
BMW 3

BMW 330i G21 258 KM

2020, kombi
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 140 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
BMW 3

BMW 330i G21 258 KM

2020, kombi
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 145 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia

Kilka słów o modelu

G20/G21 (2019-2024)

Siódma generacja "trójki" zadebiutowała w październiku 2018 roku. Największe wrażenie robią rozmiary auta. Nowa „trójka” jest o 76 mm dłuższa, o 16 mm szersza i o 1 mm wyższa od poprzednika. Oznacza to, że sedan mierzy teraz 4709 mm długości, 1827 mm szerokości i 1442 wysokości. Niemieccy konstruktorzy aż o 41 mm zwiększyli też rozstaw osi. W obecnej generacji wynosi on już 2851 mm. To o 21 mm więcej niż w popularnej na polskich drogach serii 5 typoszeregu E39!

Oprócz większej przestrzeni w kabinie auto może się też pochwalić idealnym rozkładem mas (50:50), niewielkim oporem aerodynamicznym (Cd=0,23) i pojemnym bagażnikiem o objętości 480 l.

W nowym wnętrzu znajdziemy m.in. wirtualne zegary i duży, umieszczony na szczycie konsoli środkowej wyświetlacz. BMW nie zrezygnowało jednak z klasycznych przycisków do sterowania wentylacją czy radiem (wbrew trendom pozostawiono nawet pokrętło do regulacji głośności). Jedną z nowości jest system bezkluczykowego dostępu pozwalający otworzyć samochód i uruchomić silnik za pośrednictwem smartfona.

A skoro już o silnikach mowa. Do wyboru – przynajmniej w początkowym okresie – są czterocylindrowe (2,0 l) silniki benzynowe i wysokoprężne oraz jeden rzędowy, sześciocylindrowy, diesel (3,0 l).

Podstawowa odmiana - BMW 318d ma 150 KM i 320 Nm. Samochód (z ręczną, sześciostopniową skrzynią) przyspiesza do 100 km/h w 8,5 s i osiąga prędkości 226 km/h.

Mocniejsza odmiana – BMW 320d – ma 190 KM i 400 Nm. Samochód przyspiesza do 100 km/h w 7,1 s i osiąga 240 km/h. Model zamówić też można z napędem xDrive. Wówczas sprint do 100 km/h trwa 6,9 s, a prędkość maksymalna spada do 233 km/h.

Najmocniejszy, sześciocylindrowy diesel – BMW 330d - osiąga 265 KM i 580 Nm. Zamówić go można wyłącznie z ośmiostopniowym automatem i napędem na tył. Przyspieszenie do 100 km./h trwa 5,5 s, auto osiąga prędkość maksymalną 250 km/h.

Fani silników benzynowych mają do wyboru modele BMW 320i lub 330i. Każdy oferowany jest standardowo z ośmiostopniową skrzynią Steptronic. BMW 320i osiąga 184 KM i 300 Nm (od 0 do 100 km/h w 7,2 s, prędkość maksymalna 238 km/h). BMW 330i rozwija 258 KM i 400 Nm (od 0 do 100 km/h w 5,8 s, prędkość maksymalna 250 km/h).

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS