chceauto.pl
x

BMW 4 M Competition 2024

Dostępne samochody

BMW 4

BMW M4 Competition G83 510 KM

2024, kabriolet
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 647 000,00 zł
zdjęcia wkrótce

BMW M4 Competition G82 FL 510 KM

2024, coupe
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 571 000,00 zł
BMW 4

BMW M4 Competition G82 FL 530 KM

2024, coupe
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 597 000,00 zł

Kilka słów o modelu

G22/G23/G26/G82 (2020-2024)

Samochód - wzorem innych nowych BMW - otrzymał nerki osłony chłodnicy przywodzące na myśl kły wygłodniałego bobra... Standard to mn.in. reflektory diodowe o bardzo płaskich konturach. W kabinie znajdziemy pochylony w stronę kierowcy kokpit, nowy zespół wyświetlaczy z monitorem pokładowym o przekątnej do 10,25 cala oraz - opcjonalny - w pełni cyfrowy zestaw wskaźników o przekątnej 12,3 cala. Z tyłu zamontowano siedzenia o wyraźnym charakterze pojedynczych foteli. Standard obejmuje też np. wyciszoną przednią szybę i nową 3-strefową klimatyzację automatyczną.

Na początku sprzedaży oferowanych było pięć wariantów, w tym "wybitnie sportowe" BMW M440i xDrive Coupé. Najmocniejszy model wyposażony jest w 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy o mocy 374 KM. Poza tym w ofercie są cztery 4-cylindrowe silniki benzynowe i jeden 4‑cylindrowy silnik wysokoprężny. W marcu 2021 roku doszły jeszcze dwa 6‑cylindrowe rzędowe silniki wysokoprężne.

Wszystkie silniki oferowane są teraz z dwustopniowym turbodoładowaniem. Po raz pierwszy wszystkie modele otrzymują również w standardzie 8-stopniową skrzynią Steptronic. Na tle poprzednika auto pochwalić się może niższym o 21 mm środkiem ciężkości i szerszym o 23 mm rozstawem tylnej osi. Ma również idealny rozkład mas - na każdą z osi przypada po 50 proc.

Standard obejmuje np. aktywne amortyzatory o regulowanej twardości. Opcja to sportowy układ jezdny M o jeszcze sztywniejszej charakterystyce amortyzatorów, łożysk i stabilizatorów oraz z dodatkowymi wzmocnieniami karoserii i adaptacyjnym sportowym układem kierowniczym. W wyposażeniu dodatkowym znajdziemy ponadto: adaptacyjny układ jezdny M z elektronicznie regulowanymi amortyzatorami, hamulce sportowe M z niebieskimi lub czerwonymi zaciskami, sportowy mechanizm różnicowy M z w pełni adaptacyjną blokadą w tylnej osi. Zadbano też o bezpieczeństwo jazdy. Ostrzeganie przed kolizją czołową z uruchomieniem hamulców, ostrzeganie przed zjechaniem z pasa ruchu z naprowadzaniem ze wspomaganiem kierownicy (auto samo naprowadza kierowcę na właściwy tor jazdy) oraz wskazanie ograniczenia prędkości są teraz w wyposażeniu standardowym.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS