chceauto.pl
x

BMW 5 25tds 1994

Oceny użytkowników4.3333/5. Głosy: 3
Ocena: 4.33/5
Głosy: 3.

Dostępne samochody

BMW 5

BMW 525tds E34 143 KM

1994, sedan
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 3 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniaOceny4.33/5. Głosy: 3
BMW 5

BMW 525tds E34 143 KM

1994, sedan
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 4 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
BMW 5

BMW 525tds E34 143 KM

1994, kombi
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 3 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
BMW 5

BMW 525tds E34 143 KM

1994, kombi
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 4 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty

Kilka słów o modelu

E34 (1994-1997)

Chociaż samochód produkowany był aż do 1997 roku, BMW serii 5 typoszeregu E34 to już w zasadzie youngtimer. Pierwsze egzemplarze pojawiły się na rynku w 1988 roku, konstrukcyjnie samochód tkwi w połowie lat osiemdziesiątych. Nie jest to jednak wadą, bo jeśli uda nam się znaleźć zadbany egzemplarz, jego eksploatacja nie powinna nastręczać większych problemów. Auto ma prostą i solidną budowę, jego naprawy podejmie się każdy warsztat. Trzeba jednak pamiętać, że większość tych pojazdów powoli kończy już swój żywot w postaci wkładów do pieców hutniczych, w tych, które wciąż jeżdżą, z uwagi na znaczny przebieg, trudno jest wskazać typowe usterki. W samochodzie w takim wieku ma prawo zepsuć się wszystko.
Auta najczęściej cierpią na wycieku oleju (z silnika i układu napędowego), często współpracy odmawiają pompy wody (w skrajnych przypadkach może się to skończyć pęknięciem bloku silnika!) oraz elektronika. Posłuszeństwa odmawiają często skrzynie biegów, a ich naprawa jest kosztowa (nie radzimy kupować używanych, przeważnie też są niesprawne). Najbardziej godne uwagi są zazwyczaj modele z najsłabszymi, benzynowymi jednostkami, które nie były zbyt mocno eksploatowane. Diesle, chociaż teoretycznie bardzo dobre, mają przeważnie po pół miliona kilometrów przebiegu i wymagają natychmiastowej reanimacji (brak kompresji, usterki pomp wtryskowych, czujników). Samochód to propozycja raczej dla indywidualisty i fana aut z Bawarii. W codziennej eksploatacji - z racji wieku - potrafi być kłopotliwy. Tylny napęd oprócz dobrych właściwości jezdnych, wpływa również na niezbyt dużą ilość miejsca wewnątrz (także w bagażniku) oraz duże zużycie paliwa. Na plus należy zaliczyć dobrą dostępność części zamiennych.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS