chceauto.pl
x

BMW 5 20i 2000

Oceny użytkowników5.0000/5. Głosy: 2
Ocena: 5/5
Głosy: 2.

Dostępne samochody

BMW 5

BMW 520i E39 150 KM

2000, sedan
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 9 000,00 zł
DostępnośćOferta jest szeroka, jest w czym wybieraćOceny5.00/5. Głosy: 2
BMW 5

BMW 520i E39 170 KM

2000, sedan
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 12 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
BMW 5

BMW 520i E39 150 KM

2000, sedan
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 9 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
BMW 5

BMW 520i E39 170 KM

2000, sedan
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 11 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
BMW 5

BMW 520i E39 150 KM

2000, kombi
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 8 000,00 zł
DostępnośćWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertę
BMW 5

BMW 520i E39 170 KM

2000, kombi
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 9 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
BMW 5

BMW 520i E39 150 KM

2000, kombi
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 8 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
BMW 5

BMW 520i E39 170 KM

2000, kombi
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 10 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia

Kilka słów o modelu

E39 (1995-2004)

BMW E39 to obecnie najliczniejszy reprezentant serii 5 na polskim rynku. Samochód trafił do produkcji w 1995 roku zastępując model E34.

Zdaniem wielu fanów to ostatnie prawdziwe BMW, z elegancją, ale nie ekstrawagancką karoserią, nieźle spasowanym wnętrzem i konsolą środkową zwróconą w kierunku kierowcy.

Samochód to propozycja dla statecznych ojców rodzin, którzy lubią czerpać radość z jazdy. Tylny napęd i mocne silniki pozwalają cieszyć się prowadzeniem. Zawieszenie, jak przystało na limuzynę, zapewnia dobry komfort jazdy, precyzyjny układ kierowniczy pozwala na odpowiednie czucie drogi.

Podobnie, jak w przypadku innych starszych modeli BMW w ofercie dominują pojazdy sprowadzone, często powypadkowe i z dużym przebiegiem (średnie przebiegi Diesli to około 400 tys. km.).

Do typowych usterek należą nietrwałe części zawieszenia (aluminiowe wahacze i drążki) a także awarie układu napędowego (krzyżaki wału napędowego, poduszki wału, wycieki z tylnego mostu). Wrażliwe na przegrzanie są jednostki napędowe, awaria termostatu może się więc okazać bardzo kosztowna. Również same chłodnice nie wykazują zbyt wielkiej trwałości. Figle płata elektronika. Często nie sposób ustawić żądanej temperatury wewnątrz, przestają działać czujniki deszczu czy parkowania.

Ceny części nie są przesadnie wysokie, ale znalezienie godnego uwagi egzemplarza nie będzie łatwe.

Ograniczanie wydatków przy pomocy instalacji LPG może się okazać kosztowne, samochody niechętnie znoszą traktowanie ich gazem.

Lepiej zdecydować się na egzemplarz wyprodukowany po 2000 roku, kiedy to znacznie poprawiła się jakość montażu. Usunięto problemy z chwiejącymi się fotelami a także stukami i niedostatkami wykończenia wnętrza.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS