chceauto.pl
x

BMW 6 40i 2017

Dostępne samochody

BMW 6

BMW 640i G32 340 KM

2017, sedan
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 167 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
BMW 6

BMW 640i G32 340 KM

2017, sedan
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 172 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
BMW 6

BMW 640i GranCoupe F14 320 KM

2017, liftback
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 179 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
BMW 6

BMW 640i GranCoupe F14 320 KM

2017, liftback
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 184 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
BMW 6

BMW 640i F12 320 KM

2017, kabriolet
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 226 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
BMW 6

BMW 640i F12 320 KM

2017, kabriolet
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 232 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
BMW 6

BMW 640i F13 320 KM

2017, coupe
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 204 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
BMW 6

BMW 640i F13 320 KM

2017, coupe
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 210 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty

Kilka słów o modelu

Gran Turismo G32 (2017-2017)

II generacja współczesnej szóstki GT zadebiutowała w połowie 2017 roku.
Z poprzednia generacją nowy model łączy jedynie nazwa. Karoseria ma teraz 5 091 mm długości (+ 87 mm), 1 902 mm szerokości (bez zmian) i 1 538 mm (-21 mm). Wrażenie robi też monstrualny rozstaw osi – 3 070 mm. Mimo słusznych rozmiarów auto może pochwalić się rewelacyjnym współczynnikiem oporu aerodynamicznego Cd 0,25 (w poprzedniku 0,29). Nawiązania do klasycznych coupe znajdziemy w pozbawionych ramek okien drzwiach, nisko opadającej linii dachu czy wlotom powietrza w przednich błotnikach.
Mówiąc o nadwoziu nie można też pominąć zaskakująco pojemnego bagażnika. W porównaniu z poprzednikiem ma on aż o 110 l większą pojemność, która wynosi teraz 610 l (1800 gdy złożymy oparcia tylnej kanapy).
Kabinę utrzymano w typowym dla niemieckiej marki stylu. Znajdziemy w niej m.in. wieńczący deskę rozdzielczą dotykowy wyświetlacz o przekątnej 10,25 cala. Na listę opcji trafił system sterowania systemami pokładowymi gestami lub głosem, wyświetlacz przezierny HUD, czy fotele z funkcją masażu.
Wszystkie wersje silnikowe (początkowo trzy) sprzęgane są z ośmiostopniową, automatyczną skrzynią biegów.
Podstawowy model - BMW 630i Gran Turismo – napędzany jest benzynowym R4 o pojemności 2,0 l. Silnik rozwija 258 KM (5000-6500 obr./min) i 400 Nm (1550-4400 obr./min). Auto przyspiesza do 100 km/h w 6,3 s i rozpędza się do prędkości maksymalnej 250 km/h.
Wyżej w hierarchii stoi BMW 640i Gran Turismo z 3,0-litrowym, benzynowym R6. Moc 340 KM (5500-6500 obr./min) i 450 Nm (1380-5200 obr./min) gwarantują setkę w 5,4 s (v-max – 250 km/h).
Do wyboru jest również wysokoprężne 3,0 l R6 o mocy 265 KM (4000 obr./min) i momencie obrotowym 620 Nm (2000-2500 obr./min). W tej konfiguracji (630d) samochód osiąga setkę w 6,1 s.
Auta wyposażone w jednostki R6 będzie też można zamówić w napęd 4x4 BMW xDrive. W każdym z przypadków (BMW 640i Gran Turismo i BMW 630d Gran Turismo) sprint do 100 km/h trwa o 0,1 szybciej.
Wszystkie egzemplarze wyposażone będą w pneumatyczne zawieszenie tylnej osi (opcjonalnie obu). Pierwsze egzemplarze trafić mają do nabywców w listopadzie 2017 roku.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS