Chevrolet Rezzo to nic innego, jak model Daewoo Tacuma po przeprowadzonym w końcówce 2002 roku restylingu. Samochód zbudowano w oparciu o płytę podłogowa Daewoo Nubiry - w zawieszeniu zastosowano więc kolumny McPhersona (z przodu) i układ wielowahaczowy z tyłu. Przy stosunkowo niewielkich gabarytach auto zaskakuje przestronnością wnętrza, które swobodnie mieści 5 osób i 455 litrów bagażu. Konstrukcja tylnej kanapy, (dzielonej w stosunku 50:50) lub - montowane opcjonalnie zamiast niej - trzy oddzielne fotele, pozwalają zwiększyć przestrzeń bagażową do 1155 litrów. Samochód to bezpośredni konkurent takich aut, jak Citroen Xara Picasso, Renault Scenic czy Opel Zafira. Użytkownicy chwalą ten model za komfortowe zawieszenie, rozsądnie zaplanowane wnętrze (m.in. składane stoliczki, obrotowy fotel pasażera, schowki w podłodze przed tylną kanapą) oraz bardzo umiarkowane koszty eksploatacji. Samochód ma opinię raczej bezawaryjnego. Na usterki narażone jest głównie zawieszenie, ale dzięki bliskiemu pokrewieństwu z Nubirą ceny części są przystępne.
Decydując się na model Rezzo otrzymujemy bardzo przestronne auto rodzinne, za bardzo rozsądną kwotę. Niestety, problematyczne może być odsprzedanie samochodu - pojazd ten to rzadki widok na naszych drogach. Potencjalni nabywcy nie powinni się jednak obawiać - bliskie pokrewieństwo z Nubirą ogranicza do minimum koszty eksploatacji, pojazd nie leży też w kręgu zainteresowania złodziei. Kupując Tacumę/Rezzo warto zwrócić szczególną uwagę na stan karoserii gdyż stosunkowo szybko poddaje się ona działaniu rdzy (po zakupie polecamy zakonserwować podwozie). Oprócz tego trzeba się też pogodzić z raczej tandetnym (wykonanym z twardych plastików) wnętrzem, którego elementy potrafią czasami zostać w ręku. Warto zainteresować się modelami, które trafiły do nas w ramach prywatnego importu (głownie z Niemiec), gdyż te są przeważnie lepiej wyposażone niż auta, które oferowane były na polskim rynku.