chceauto.pl
x

Citroen C1 1.0 i 2009

Oceny użytkowników3.0000/5. Głosy: 2
Ocena: 3/5
Głosy: 2.

Dostępne samochody

Citroen C1

Citroen C1 I 1.0 i 68 KM

2009, hatchback 3dr
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 9 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniaOceny2.00/5. Głosy: 1
Citroen C1

Citroen C1 I 1.0 i 68 KM

2009, hatchback 3dr
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 10 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
Citroen C1

Citroen C1 I 1.0 i 68 KM

2009, hatchback 5dr
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 9 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
Citroen C1

Citroen C1 I 1.0 i 68 KM

2009, hatchback 5dr
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 10 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniaOceny4.00/5. Głosy: 1

Kilka słów o modelu

I (2005-2014)

Pierwszy facelifting, polegający na zmienia przedniego zderzaka i wprowadzeniu nowych silników C1 przeszedł w 2008 roku. Drugi FL, obejmujący niewielki zmiany przodu i tyłu, miał miejsce w 2012 roku.

Typowo miejskie samochody dostępne są wyłącznie z nadwoziem typu hatchback - do wyboru mamy wersję trzy i pięciodrzwiową. W przypadku tej ostatniej koniec tylnych drzwi jest równocześnie końcem samochodu. Auto oferuje stosunkowo dużo przestrzeni dla pasażerów, jak na swoje mikroskopijne wymiary (długość 3,43 m). Jest również bezpieczne (4 gwiazdki w testach euroNCAP). Ogromnym atutem są jednostki napędowe - nawet podstawowa 1,0 l. o mocy 68 KM (produkcji Toyoty) rozpędza niewielkie auto do setki w czasie poniżej 12 sekund zużywając przy tym średnio ok 5,5 l benzyny na 100 km.

Samochód, dzięki rozstawieniu kół w narożnikach nadwozia może się też pochwalić doskonałymi właściwościami jezdnymi. Z uwagi na bardzo prostą konstrukcję auto cieszy się też opinią bezawaryjnego. Poza drobnostkami, jak np. trzeszczące, tandetne materiały wykończeniowe nie sposób wskazać większych wad. Auta przeważnie pojawiają się w warsztatach jedynie w celu przeprowadzenia czynności obsługowych (wymiana płynów eksploatacyjnych). Podsumowując: doskonały miejski przyrząd do przemieszczania się w przestrzeni, dla kogoś, kto nie lubi spotkań z mechanikami. Na krętych drogach niezbyt komfortowe zawieszenie (i stosunkowo mocna jednostka napędowa) potrafi zapewnić sporo frajdy!

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS