chceauto.pl
x

Citroen C1 1.0 i 2014

Oceny użytkowników4.0000/5. Głosy: 7
Ocena: 4/5
Głosy: 7.

Dostępne samochody

Citroen C1

Citroen C1 I 1.0 i 68 KM

2014, hatchback 3dr
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 15 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyOceny5.00/5. Głosy: 2
Citroen C1

Citroen C1 II 1.0 i 68 KM

2014, hatchback 3dr
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 17 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
Citroen C1

Citroen C1 I 1.0 i 68 KM

2014, hatchback 3dr
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 17 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Citroen C1

Citroen C1 II 1.0 i 68 KM

2014, hatchback 3dr
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 20 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyOceny2.00/5. Głosy: 2
Citroen C1

Citroen C1 I 1.0 i 68 KM

2014, hatchback 5dr
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 16 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniaOceny4.67/5. Głosy: 3
Citroen C1

Citroen C1 II 1.0 i 68 KM

2014, hatchback 5dr
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 20 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
Citroen C1

Citroen C1 I 1.0 i 68 KM

2014, hatchback 5dr
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 18 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Citroen C1

Citroen C1 II 1.0 i 68 KM

2014, hatchback 5dr
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 22 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty

Kilka słów o modelu

I (2005-2014)

Pierwszy facelifting, polegający na zmienia przedniego zderzaka i wprowadzeniu nowych silników C1 przeszedł w 2008 roku. Drugi FL, obejmujący niewielki zmiany przodu i tyłu, miał miejsce w 2012 roku.

Typowo miejskie samochody dostępne są wyłącznie z nadwoziem typu hatchback - do wyboru mamy wersję trzy i pięciodrzwiową. W przypadku tej ostatniej koniec tylnych drzwi jest równocześnie końcem samochodu. Auto oferuje stosunkowo dużo przestrzeni dla pasażerów, jak na swoje mikroskopijne wymiary (długość 3,43 m). Jest również bezpieczne (4 gwiazdki w testach euroNCAP). Ogromnym atutem są jednostki napędowe - nawet podstawowa 1,0 l. o mocy 68 KM (produkcji Toyoty) rozpędza niewielkie auto do setki w czasie poniżej 12 sekund zużywając przy tym średnio ok 5,5 l benzyny na 100 km.

Samochód, dzięki rozstawieniu kół w narożnikach nadwozia może się też pochwalić doskonałymi właściwościami jezdnymi. Z uwagi na bardzo prostą konstrukcję auto cieszy się też opinią bezawaryjnego. Poza drobnostkami, jak np. trzeszczące, tandetne materiały wykończeniowe nie sposób wskazać większych wad. Auta przeważnie pojawiają się w warsztatach jedynie w celu przeprowadzenia czynności obsługowych (wymiana płynów eksploatacyjnych). Podsumowując: doskonały miejski przyrząd do przemieszczania się w przestrzeni, dla kogoś, kto nie lubi spotkań z mechanikami. Na krętych drogach niezbyt komfortowe zawieszenie (i stosunkowo mocna jednostka napędowa) potrafi zapewnić sporo frajdy!

II (2014-2015)

Nowy Citroen C1 pojawił się w 2014 roku. Chociaż Francuzi używają w stosunku do niego słów "II generacja", w rzeczywistości mamy jedynie do czynienia z bardzo głębokim liftingiem. Auto powstało na płycie podłogowej poprzednika, bez zmian pozostała również paleta jednostek napędowych. Budową modelu w dalszym ciągu zajmuje się fabryka w czeskim Kolinie. Bliźniaczymi, przynajmniej pod kątem rozwiązań technicznych, modelami są Peugeot 108 i Toyota Aygo.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS