chceauto.pl
x

Ford Fiesta 1.3 1996

Oceny użytkowników2.0000/5. Głosy: 1
Ocena: 2/5
Głosy: 1.

Dostępne samochody

Ford Fiesta

Ford Fiesta Mk4 1.3 50 KM

1996, hatchback 3dr
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 2 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyOceny2.00/5. Głosy: 1
Ford Fiesta

Ford Fiesta Mk4 1.3 60 KM

1996, hatchback 3dr
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 2 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
Ford Fiesta

Ford Fiesta Mk3 1.3 60 KM

1996, hatchback 3dr
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 3 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Ford Fiesta

Ford Fiesta Mk4 1.3 60 KM

1996, hatchback 5dr
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 2 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
Ford Fiesta

Ford Fiesta Mk3 1.3 60 KM

1996, hatchback 5dr
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 3 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty

Kilka słów o modelu

III (1993-1996)

Produkowana była w latach 1989-1996.

Największym problemem dotykającym te samochody jest rdza. Znalezienie nieskorodowanego egzemplarza (rdza atakuje głównie okolice wlewu paliwa, progi, nadkola, pas przedni) może być bardzo trudne.

Typowe usterki tej generacji to często zużywające się tuleje wahaczy i końcówki drążków kierowniczych.

W tak starym aucie występują też awarie typowe dla podeszłego wieku. Rozszczelniają się układy chłodzenia, psują alternatory, pompy wody oraz inne elementy osprzętu. Silniki zużywają dość dużo oleju, wymagają też okresowej regulacji luzów zaworowych.

IV (1996-1999)

Przez chwilę dostępna była na rynku wraz z poprzednią generacją, dlatego w ogłoszeniach spotkać można np. samochód z 1996 roku.

Lista usterek pozostała jednak podobna. Karoseria wciąż nie może poszczycić się odpornością na korozję (tym razem najczęściej atakowane są ranty nadkoli), zawieszenie wykazuje podobne usterki co poprzednik.

W nowszych silnikach doszły natomiast problemy z przepustnicą i przepływomierzem, jak również zawieszającym się silniczkiem krokowym, co objawia się falowaniem obrotów lub gaśnięciem przy hamowaniu. Podobnie jak w małym KA problemów przysparza też układ wspomagania kierownicy - średnio co 50 tys. km wymaga uszczelnienia.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS