chceauto.pl
x

Ford Kuga 2.5 Hybrid 2023

Oceny użytkowników4.0000/5. Głosy: 2
Ocena: 4/5
Głosy: 2.

Dostępne samochody

Ford Kuga

Ford Kuga III 2.5 Hybrid 190 KM

2023, SUV
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 189 000,00 zł
Ford Kuga

Ford Kuga III Vignale 2.5 Hybrid 190 KM

2023, SUV
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 173 000,00 zł
Ford Kuga

Ford Kuga III 2.5 Hybrid 190 KM

2023, SUV
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 198 000,00 zł
Ford Kuga

Ford Kuga III Vignale 2.5 Hybrid 190 KM

2023, SUV
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 207 000,00 zł
Oceny4.00/5. Głosy: 2

Kilka słów o modelu

III (2020-2024)

Trzecie wcielenie Forda Kugi zadebiutowało w kwietniu 2019 roku.Samochód został kompletnie przestylizowany – z poprzednikiem łączy go jedynie nazwa. Auto wyróżnia się zdecydowanie bardziej opływową, nawiązującą do obecnej generacji Focusa, sylwetką.

Nowa Kuga jest o 44 mm szersza i o 89 mm dłuższa, niż poprzedni model, natomiast rozstaw osi zwiększył się o 20 mm. We wnętrzu przekłada się to na 43 mm więcej miejsca na wysokości ramion i 57 mm więcej miejsca na wysokości bioder na przednich fotelach. Pasażerowie z tyłu skorzystają z o 20 mm większej szerokości na wysokości ramion i o 36 mm większej szerokości wnętrza na wysokości bioder. Pomimo spadku całkowitej wysokości o 20 mm w porównaniu do poprzedniego modelu, nowa Kuga oferuje o 13 mm więcej miejsca nad głowami dla pasażerów na przednich siedzeniach i aż o 35 mm więcej przestrzeni nad głowami pasażerów podróżujących z tyłu.

Dla pasażerów podróżujących z tyłu po raz pierwszy dostępne są podgrzewane siedzenia zewnętrzne, a cały drugi rząd siedzeń można przesunąć do tyłu, aby uzyskać najlepszą w tej klasie długość przestrzeni na nogi wynoszącą 1 035 mm, można też tylny rząd siedzeń przesunąć do przodu, by powiększyć bagażnik o 67 litrów. Funkcja zdalnego składania siedzeń umożliwia łatwe złożenie drugiego rzędu foteli.
Oferta obejmuje hybrydową wersję Plug-In Hybrid, miękką hybrydę EcoBlue Hybrid, w pełni hybrydowego Hybrid, a także tradycyjne układy napędowe z 2-litrowym silnikiem EcoBlue, 1,5-litrowym silnikiem EcoBlue i 1,5-litrowym silnikiem EcoBoost. Towarzyszy im nowa, inteligentna ośmiostopniowa automatyczna skrzynia biegów.

W cennikach znajdziemy wersje Vignale, ST-Line i Titanium. Wyróżnikami ostatniej są np. sportowa osłona pod przednim zderzakiem, tylny dyfuzor, a także światła do jazdy dziennej LED i standardowe 17-calowe lub opcjonalne 18 – i 19-calowe obręcze kół z lekkich stopów.

Ekskluzywna wersja Vignale ma inne wykończenie relingów dachowych, zderzaków i nakładek progowych (w kolorze satynowanego aluminium), a także wyjątkowy projekt zderzaków. Z przodu umieszczono charakterystyczną chromowaną kratkę wlotu powietrza Vignale, a z tyłu znalazły się podwójne końcówki układu wydechowego. Vignale osadzono na standardowych 18-calowych, lub na opcjonalnych 19-calowych czy 20-calowych obręczach kół z lekkich stopów. Standard obejmuje m.in. fotele obszyte skórą Windsor i podgrzewaną, obszytą skórą, kierownicę

Usportowioną odmianę ST-Line zdradzają zderzaki i listwy boczne w innej stylistyce, przestylizowane zderzaki, tylnym dyfuzor i relingi dachowe wykończone w kolorze czarnym. Charakteru dodają ponadto tylny spojler, standardowe 18-calowe lub opcjonalne 19-calowe obręcze kół i podwójny sportowy wydech dodają sportowego charakteru. We wnętrzu ciemnej podsufitce towarzyszą fotele ST-Line z kontrastowymi czerwonymi przeszyciami, aluminiowe pedały, spłaszczona u dołu kierownica a także nakładki progowe.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS