chceauto.pl
x

Ford Mustang 5.0 V8 2019

Oceny użytkowników4.3333/5. Głosy: 9
Ocena: 4.33/5
Głosy: 9.

Dostępne samochody

Ford Mustang

Ford Mustang VI FL 5.0 V8 450 KM

2019, kabriolet
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 157 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Ford Mustang

Ford Mustang VI FL 5.0 V8 450 KM

2019, kabriolet
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 162 000,00 zł
DostępnośćWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertę
Ford Mustang

Ford Mustang VI FL 5.0 V8 450 KM

2019, coupe
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 140 000,00 zł
DostępnośćWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertę
Ford Mustang

Ford Mustang VI FL 5.0 V8 460 KM

2019, coupe
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 154 000,00 zł
DostępnośćWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęOceny5.00/5. Głosy: 1
Ford Mustang

Ford Mustang VI FL 5.0 V8 450 KM

2019, coupe
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 146 000,00 zł
DostępnośćOferta jest szeroka, jest w czym wybieraćOceny4.25/5. Głosy: 8

Kilka słów o modelu

VI (2015-2020)

Samochód po raz pierwszy w historii nie korzysta z rozwiązań technicznych opracowanych z myślą o innych modelach. Płyta podłogowa i silniki od początku projektowane były specjalnie z myślą o Mustangu. W przeciwieństwie do poprzedników auto trafiło też do oficjalnej sieci dealerskiej Forda na Starym Kontynencie.

Specjalnie z myślą o europejskich klientach zaprojektowano stosunkowo niewielki - jak na Mustanga - czterocylindrowy silnik 2,3 l EcoBoost. Wyposażony w turbodoładowanie i wtrysk bezpośredni motor rozwija moc 309 KM i może się pochwalić maksymalnym momentem obrotowym aż 407 Nm! Początkowo w ofercie znalazł się też zmodernizowany 3,7 l V6 o mocy przeszło 300 KM oraz topowy silnik V8 o pojemności 5,0 l. Jednostka to zmodernizowana konstrukcja znana z poprzedniej generacji Mustanga. Silnik otrzymał ulepszony układ rozrządu i głowice. Silnik może się pochwalić maksymalną mocą 420 KM i momentem obrotowym 529 Nm.

Napęd, klasycznie, przenoszony jest na tylną oś. Klienci mają do wyboru ręczną i automatyczną skrzynię biegów. Ta ostatnia, standardowo, wyposażona jest w łopatki pozwalające sterować zmianą przełożeń bez konieczności odrywania rąk od kierownicy. Nabywców ucieszą też zmiany w zawieszeniu. Na tylnej osi pojawił się nowy, niezależny układ, który nie tylko zdecydowanie poprawia właściwości jezdne, ale też pozwala na zastosowanie zdecydowanie większych tarcz hamulcowych.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS