chceauto.pl
x

Ford S-MAX 2.0 TDCI BiTurbo 2018

Oceny użytkowników3.5000/5. Głosy: 4
Ocena: 3.5/5
Głosy: 4.

Dostępne samochody

Ford S-MAX

Ford S-MAX II 2.0 TDCI BiTurbo 240 KM

2018, VAN
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 98 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyOceny3.50/5. Głosy: 4
Ford S-MAX

Ford S-MAX II Vignale 2.0 TDCI BiTurbo 240 KM

2018, VAN
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 112 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty

Kilka słów o modelu

II (2015-2018)

II generacja Ford S-Max zastąpiła model, który na rynku jest obecny od 2006 roku. Nowości w większości są ukryte przed okiem obserwatora, natomiast stylistycznie auto jest bardzo podobne do poprzednika. Największe różnice dostrzeżemy z przodu, gdzie pojawiła się typowa dla nowych Fordów wielka osłona chłodnicy. Jednak linia boczna,a nawet kształt szyb są tak zbliżone, że laikowi trudno będzie stwierdzić, czy chodzi o nową generację czy może tylko lifting.

Nowy S-Max został oparty na nowej płycie podłogowej oznaczonej CD4, na której budowane jest również nowe Mondeo. Samochód dostępny jest w wersji 5- i 7-osobowej. Fotele drugiego i trzeciego rzędu mogą się łatwo składać dzięki systemowi Easy-Fold, a producent doliczył się, że wnętrze można skonfigurować aż na 32 różne sposoby.

W S-maxie, po raz pierwszy w Europie pojawił się system Ford Adaptive Steering, który jest rodzajem elektrycznego wspomagania, które obniża zużycie paliwa. S-Max jest również pierwszym Fordem dostępnym z technologiami Dynamic LED i Glare-Free Highbeam, która zapewnia maksymalne oświetlenie drogi bez ryzyka oślepiania. Standardem jest system Pre-Collision Assist, który wymagany jest przez Euro NCAP; bez niego nie da się zdobyć pięciu gwiazdek. Samochód jest wyposażony w szereg systemów ułatwiających parkowanie (automatyczne parkowanie tyłem i równolegle, pomoc przy wyjechaniu tyłem z miejsca postojowego), posiada również kamery obserwujące przestrzeń przed i za samochodem.

Na środkowej konsoli znajdziemy ekran o przekątnej 8 cali, który umożliwia sterowanie systemem Sync 2, a więc nawigacją i pokładowymi systemami oraz integrację ze smartfonem. To jednak nie koniec, opcjonalnie tradycyjne analogowe zegary mogą zostać zastąpione ekranem o średnicy 10 cali, który pozwala na dowolne skonfigurowanie wyglądu panelu zegarowego.

Inne dostępne wyposażenie to system My Key (umożliwia np. ograniczenie prędkości i głośności radia, gdy auto jest uruchomione specjalnym kluczykiem) oraz bezdotykowe otwieranie klapy bagażnika.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS