Honda Integra to kolejny (po CRX) sportowy model oparty na Civiku, który sprzedawano głównie na rynku amerykańskim i japońskim. Pierwsza generacja Integry pojawiła się w 1985 roku, ale nigdy nie była sprzedawana w Europie (poza Wielką Brytanią). W 1989 roku pojawiła się druga generacja tego auta, która również oficjalnie nie trafiła do Europy. Trzecia generacja Integry pojawiła się w 1993 roku. Samochód ten produkowany był aż do 2001 roku. W Europie od 1998 roku oferowano Integrę Type R z wolnossącym silnikiem 1.8 o mocy 190 KM. W 2001 roku pojawiła się IV i ostatnia generacja Integry, która znów nie była oferowana w Europie. Produkcję tego auta zakończono w 2006 roku. Obecnie na polskim rynku Honda Integra jest rzadką ofertą. Kupując taki samochód trzeba się liczyć z konsekwencjami - zamienniki mogą być niedostępne, a ceny w serwisach wysokie. Niektóre części są identyczne z tymi stosowanymi w Civicach. Wysokoobrotowe silniki źle znoszą LPG.