W Europie czwarta generacja Hondy Jazz oferowana jest wyłącznie z napędem o nazwie e:HEV. Składa się on z dwóch kompaktowych silników elektrycznych (jeden to generator) współpracujących z 1,5-litrowym silnikiem benzynowym DOHC i-VTEC, baterii litowo-jonowej i przekładni bezpośredniej oraz jednostki sterującej przepływem mocy. Moc maksymalna układu to 109 KM. Hybrydowy Jazz rozpędza się do 100 km/h w 9,4 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 175 km/h. Zużycie paliwa to 4,5 l/100 km (WLTP) w modelu standardowym oraz 4,8l/100 km (WLTP) w wariancie Crosstar. Hybrydowy układ napędowy może pracować w jednym z trzech trybów: - EV Drive, w którym akumulator litowo-jonowy zasila bezpośrednio elektryczny silnik napędowy, - Hybrid Drive – silnik benzynowy wytwarza energię, która trafia do generatora, gdzie jest zamieniana na prąd przeazywany następnie do silnika elektrycznego oraz Spalinowym, gdy mechanizm sprzęgła blokującego tworzy bezpośrednie połączenie między silnikiem benzynowym i napędzanymi kołami. W większości przypadków, podczas jazdy miejskiej, pojazd samodzielnie przechodzi pomiędzy trybem Hybrid Drive i EV. W czasie szybkiej jazdy autostradowej wykorzystywany jest tryb silnika spalinowego, który może być wspomagany dodatkową szczytową mocą silnika elektrycznego dostępną na żądanie przy maksymalnym przyspieszaniu. Podczas jazdy w trybie hybrydowym nadmiar mocy silnika benzynowego może służyć do doładowywania baterii, które odbywa się za pośrednictwem drugiego silnika elektrycznego, pełniącego rolę generatora. Tryb elektryczny włącza się również, gdy samochód zwalnia, wytwarzając energię poprzez hamowanie odzyskowe w celu doładowania akumulatora trakcyjnego. Przełączanie pomiędzy trzema trybami jazdy jest niezauważalne dla pasażerów. Wysokoobrotowe silniki elektryczne zostały opracowane samodzielnie przez Hondę, aby były tak lekkie, kompaktowe, wydajne i mocne, jak to tylko możliwe. Elektryczny silnik napędowy obraca się z prędkością do 13300 obr/min, wytwarzając wysoki moment obrotowy sięgający 253 Nm, co umożliwia uzyskanie dobrych przyspieszeń przy niskich prędkościach jazdy. Zamiast konwencjonalnej skrzyni biegów zastosowano jednobiegową przekładnię o stałym przełożeniu łączącą bezpośrednio ruchome elementy, co pozwoliło na płynny transfer momentu obrotowego i odczucie liniowego przyrostu prędkości w momencie przyspieszenia. Takie rozwiązanie oznacza, że system Hondy jest mniejszy i sprawniejszy niż planetarne przekładnie e-CVT, zwykle spotykane w innych pojazdach hybrydowych. Pojemność bagażowa zaczyna się od 298 litrów (oparcia tylnej kanapy w pozycji pionowej) i wzrasta do 1203 litrów (tylna kanapa złożona, załadunek do poziomu dachu). Osiągnięte zostało to dzięki specjalnemu rozplanowaniu elementów hybrydowego układu napędowego w podwoziu i w komorze silnika. Podstawowe zmiany obejmują zmniejszenie układu dolotowego silnika spalinowego, przekładni, silników elektrycznych, a także jednostki sterowania mocą (PCU) w celu zapewnienia dodatkowej przestrzeni. Dzięki temu akumulator niskonapięciowy 12V może zmieścić się również w komorze silnika. Kluczem do uzyskania ogromnej przestrzeni pasażerskiej było również nietypowe w tej klasie samochodów umieszczenie zbiornika paliwa w centralnej części podłogi, pod przednimi siedzeniami. Dzięki temu Jazz zachowuje funkcjonalny system składania tylnych siedzeń Magic Seats, który daje możliwość podnoszenia i opuszczania siedzeń w wielu konfiguracjach i elastycznego kształtowania przestrzeni ładunkowej.