chceauto.pl
x

Hyundai Accent 1.3 2000

Oceny użytkowników3.0000/5. Głosy: 1
Ocena: 3/5
Głosy: 1.

Dostępne samochody

Hyundai Accent

Hyundai Accent I 1.3 82 KM

2000, hatchback 3dr
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 4 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Hyundai Accent

Hyundai Accent II 1.3 85 KM

2000, hatchback 3dr
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 3 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
Hyundai Accent

Hyundai Accent I 1.3 82 KM

2000, hatchback 5dr
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 3 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyOceny3.00/5. Głosy: 1
Hyundai Accent

Hyundai Accent II 1.3 85 KM

2000, hatchback 5dr
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 4 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
Hyundai Accent

Hyundai Accent I 1.3 82 KM

2000, sedan
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 4 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Hyundai Accent

Hyundai Accent II 1.3 85 KM

2000, sedan
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 3 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia

Kilka słów o modelu

I (1995-2000)

Pierwsza generacja produkowana była do 1999 roku. Samochody I generacji początkowo miały problemy z jakością. Z biegiem lat ich jakość się poprawiła, jednak ze względu na roczniki (najmłodsze samochody pochodzą z 1999 roku) należy liczyć się z awariami. Na polskich drogach dość szybko poddaje się zawieszenie (zarówno amortyzatory, jak łączniki stabilizatorów, a także końcówki drążków kierowniczych). Przed zakupem sprawdzić trzeba również stan sprzęgła oraz ew. ogniska korozji. Stosunkowo najmniej problemów powinny sprawiać silniki.

II (2000-2006)

Accent drugiej generacji zyskał nowy wygląd, aczkolwiek wiele rozwiązań technicznych (silniki) pozostało niezmienionych. Stopniowo poszerzano ofertę dostępnych jednostek napędowych (do benzynowych silników 1.3 i 1.5 dołączył najpierw wysokoprężny 1.5, później o benzynowy 1.6). W 2003 roku samochód poddano liftingowi. W samochodach drugiej generacji (silniki benzynowe) zdarzają się awarie pompy wodnej, a w autach z silnikami diesla - usterki wtryskiwaczy. Ponadto dokuczać mogą drobne niedomagania instalacji elektrycznych. Zawieszenie wytrzymuje większe przebiegi, ale problem z rdzą (szczególnie progów i tylnych błotników) pozostał.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS