Model i10 to niewielki samochód miejski zbudowany w oparciu o płytę podłogową Kii Picanto. Pierwsza generacja modelu pojawiła się w salonach w 2007 roku i przetrwała w ofercie do roku 2013. Chociaż na tle europejskich konkurentów mały Hyundai wypada, co najwyżej, przeciętnie - większość użytkowników chwali auto za stosunkowo przestronne wnętrze i wysoką niezawodność. Nieliczne egzemplarze miewają jednak problemy z trwałością przekładni kierowniczych i niską jakością zabezpieczenia antykorozyjnego (rdza pojawia się np. na tylnej klapie).
II (2013-2017)
Hyundai i10 II generacji debiutował na salonie we Frankfurcie we wrześniu 2013 roku. Samochód zaprojektowano w europejskim centrum Hyundaia w Russelsheim.
W porównaniu do poprzednika długość nadwozia zwiększyła się o 80 mm, samochód jest również o 65 mm szerszy i o 50 mm niższy. Symbolicznie - o 5 mm - powiększył się rozstaw osi. Dzięki przeprojektowaniu wnętrza inżynierom udało się jednak zauważalnie powiększyć przestrzeń dla pasażerów. O 10 procent zwiększono również pojemność bagażnika - kufer pomieści teraz 252 litry bagażu.