chceauto.pl
x

Hyundai i30 1.6 CRDi 2018

Oceny użytkowników4.0000/5. Głosy: 1
Ocena: 4/5
Głosy: 1.

Dostępne samochody

Hyundai i30

Hyundai i30 III 1.6 CRDi 95 KM

2018, hatchback 5dr
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 46 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
Hyundai i30

Hyundai i30 III 1.6 CRDi 136 KM

2018, hatchback 5dr
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 53 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Hyundai i30

Hyundai i30 III 1.6 CRDi 136 KM

2018, hatchback 5dr
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 57 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Hyundai i30

Hyundai i30 III 1.6 CRDi 136 KM

2018, liftback
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 61 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Hyundai i30

Hyundai i30 III 1.6 CRDi 136 KM

2018, liftback
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 65 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Hyundai i30

Hyundai i30 III 1.6 CRDi 136 KM

2018, kombi
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 58 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Hyundai i30

Hyundai i30 III 1.6 CRDi 136 KM

2018, kombi
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 61 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyOceny4.00/5. Głosy: 1

Kilka słów o modelu

III (2017-2021)

III generacja Hyundaia I30 debiutowała jesienią 2016 roku na salonie we Frankfurcie.

Nadwozie ma 434 cm długości, 179,5 cm szerokości i 145,5 cm wysokości. Te wymiary oznaczają, że i30 III generacji jest od poprzednika o 4 cm dłuższy, o 1,5 cm szerszy i 1,5 cm niższy. Nie zmienił się wynoszący 265 cm rozstaw osi. W tej sytuacji widać, że większa długość nadwozia została przekuta na większą pojemność bagażnika, która wynosi 395 litrów.

By samochód zapewniał doskonałe właściwości jezdne centrum Badawczo-Rozwojowe Hyundaia w Niemczech przeprowadziło szereg testów, w tym na słynnym torze Nürburgring Nordschleife. W porównaniu z poprzednikiem układ kierowniczy jest o 10% bardziej bezpośredni, a czas reakcji pojazdu o 15 ms krótszy.

Podwozie i30 nowej generacji zostało skonstruowane zupełnie od nowa. Zastosowano wielowahaczowe zawieszenie tylnego z podwójnym wahaczem dolnym. Skuteczność hamowania zoptymalizowano, zwiększając średnicę tarcz hamulcowych z przodu do 288 mm, dzięki czemu kierowca może przyłożyć większą siłą hamowania, zwłaszcza, gdy koła są rozgrzane.

Zwiększenie wykorzystania stali o wysokiej wytrzymałości do 53% pozwoliło na zmniejszenie masy nadwozia o 28% i zwiększenie jej sztywności o 22%

Nowa generacja i30 oferuje wiele rozwiązań technologicznych ułatwiających korzystanie ze smartfonów, takich jak Apple CarPlay, Android auto czy możliwość ładowania bezprzewodowego. Sterowanie odbywa się za pomocą 8-calowego ekranu dotykowego.

Dostępny jest cały szereg systemów bezpieczeństwa. Znajdują się wśród nich m.in. system autonomicznego hamowania (AEB), inteligentny tempomat (SCC), system utrzymywania pasa ruchu (LKAS) czy system monitorowania martwego pola (BSD).

W marcu 2018 roku na salonie w Genewie zadebiutował nowa wersja nadwoziowa - i30 Fastback. Samochód ma niepospolitą sylwetkę, którą podkreśla opadająca linia dachu, długa maska i muskularna linia nadwozia. Fastback znacząco różni się od innych wersji nadwoziowych w gamie i30, przy czym nie chodzi wyłącznie o stylizację nadwozia. W porównaniu z 5-drzwiową wersją, zawieszenie i30 Fastback zostało obniżone o 5 mm, a jego sztywność zwiększono o 15 proc, co ma przekładać się na lepsze właściwości jezdne.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS