chceauto.pl
x

Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi 2018

Dostępne samochody

Hyundai Santa Fe

Hyundai Santa Fe III FL 2.0 CRDi 150 KM

2018, SUV
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 90 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Hyundai Santa Fe

Hyundai Santa Fe IV 2.0 CRDi 150 KM

2018, SUV
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 94 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Hyundai Santa Fe

Hyundai Santa Fe III FL 2.0 CRDi 150 KM

2018, SUV
napęd: 4x4
skrzynia: ręczna
cena: 109 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Hyundai Santa Fe

Hyundai Santa Fe III FL 2.0 CRDI 185 KM

2018, SUV
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 121 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
Hyundai Santa Fe

Hyundai Santa Fe IV 2.0 CRDI 185 KM

2018, SUV
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 120 000,00 zł
DostępnośćOferta jest szeroka, jest w czym wybierać

Kilka słów o modelu

IV (2018-2023)

Czwarte wcielenie Santa Fe mierzy 4770 mm długości (+7 cm), 1890 mm szerokości i może się pochwalić wydłużonym do 2,765 mm rozstawem osi. Karoserię Santa Fe aż w 57 proc. wykonano ze stali o podwyższonej wytrzymałości. To więcej, niż w jakimkolwiek innym modelu Hyundaia i o 15 proc. więcej, niż w poprzedniej generacji. Większy rozstaw osi poskutkował większą ilością miejsca dla pasażerów drugiego i trzeciego rzędu. Pojemność przestrzeni bagażowej wzrosła do 625 litrów.

Samochód pełnić ma rolę pojazdu globalnego, więc szczegóły dotyczące specyfikacji różnią się w zależności od rynku. Standard obejmuje jednak sześć poduszek powietrznych – dwie przednie, dwie boczne i dwie kurtyny (sięgają do II rzędu siedzeń). W Europie lista opcji to m.in.: system info-rozrywki z 8-calowym wyświetlaczem dotykowym, wyświetlacz przezierny i system Display Audio (dzięki niemu do samochodowego systemu info-rozrywki podłączyć możemy smartfony).

Imponuje również lista opcji z zakresu bezpieczeństwa. Znajdziemy na niej np.: system monitorowania martwego pola (Blind-Spot Collision Warning), zapobiegania kolizjom z funkcją wykrywania pieszych (Forward Collision-Avoidance Assist), zapobiegania kolizjom przy cofaniu (Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist) oraz ostrzegania o obecności pasażerów na tylnej kanapie (Rear Occupant Alert).

Standardowy silnik to wysokoprężne 2,0 l. Do wyboru są dwa warianty mocy: 150 KM lub 182 KM. Standard obejmuje ręczną skrzynię o 6 przełożeniach (dostępna zarówno w wersji z napędem na przednie i na cztery koła). Opcja to 8-stopniowa automatyczna skrzynia biegów oferowana tylko z napędem 4x4.

Jest też 2,2-litrowy CRDi rozwijający 197 KM i 436 Nm (do wyboru z 6-biegową skrzynią manualną lub 8-biegowym automatem).

Mniejszą popularnością cieszy się benzynowy 2,4 l Theta II generujący 185 KM i 241 Nm. Jednostka w standardzie sprzęgana jest wyłącznie z sześciostopniowym automatem (tylko 4x4).

Układ napędu 4x4 wykorzystuje – elektronicznie sterowane – sprzęgło międzyosiowe. Dystrybucja momentu obrotowego zmienia się, wraz z wyborem kolejnych trybów jazdy, a informacja o nich jest wyświetlana na tablicy zegarów.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS