chceauto.pl
x

Jaguar XK 4.2 2006

Oceny użytkowników5.0000/5. Głosy: 1
Ocena: 5/5
Głosy: 1.

Dostępne samochody

Jaguar XK

Jaguar XK X100 4.2 298 KM

2006, kabriolet
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 115 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Jaguar XK

Jaguar XK X150 4.2 298 KM

2006, kabriolet
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 100 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Jaguar XK

Jaguar XK X100 4.2 395 KM

2006, kabriolet
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 140 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Jaguar XK

Jaguar XK X150 4.2 416 KM

2006, kabriolet
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 130 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Jaguar XK

Jaguar XK X100 4.2 298 KM

2006, coupe
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 80 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Jaguar XK

Jaguar XK X150 4.2 298 KM

2006, coupe
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 80 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
Jaguar XK

Jaguar XK X100 4.2 395 KM

2006, coupe
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 134 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Jaguar XK

Jaguar XK X150 4.2 416 KM

2006, coupe
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 90 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynkuOceny5.00/5. Głosy: 1

Kilka słów o modelu

X100 (1996-2006)

Jaguar XK pierwszej generacji (typoszeregu X100) zastąpił w ofercie brytyjskiej marki model XJS. Pokaźnych rozmiarów coupe (4,76 m długości) przetrwało w ofercie brytyjskiej marki do 2006 roku. Samochody oferowane były w dwóch wersjach nadwoziowych – coupe i kabrio. Pod maskę trafiały wyłącznie ośmiocylindrowe silniki w układzie V (serii AJ – również z kompresorem) łączone z pięcio lub sześcio-stopniowym automatem. Chociaż auta serii X100 mają swoich wiernych fanów, z perspektywy nabywcy na rynku wtórnym prezentują się niezbyt ciekawie. Ponadprzeciętną awaryjność starszych egzemplarzy potęguje dodatkowo kiepski dostęp do części zamiennych i ogromny apetyt na paliwo.

X150 (2006-2015)

II generacja modelu XK – typoszereg X150 – zadebiutowała w 2006 roku i przetrwała w ofercie Jaguara do 2014 roku. Auto nie doczekało się kolejnego wcielenia. W salonach zastąpił je nowy Jaguar F-type. Podobnie jak poprzednik, X150 oferowany był jako kabriolet lub coupe. Auto dostępne było wyłącznie z silnikami V8 o pojemnościach od 3,5 l do 5,0 l. Moc przenoszona była na koła tylnej osi za pośrednictwem automatycznej, sześciostopniowej przekładni. Najsłabsza wersja przyspiesza do 100 km/h w 7 s i osiąga przeszło 240 km/h. Najmocniejsza – 5,0 l V8 z kompresorem – osiąga setkę w równe 4 s od startu. Samochód jest rzadkim gościem na europejskich drogach i głównie – ze względu na koszty eksploatacji – często przegrywa na rynku wtórnym starcie z niemieckimi rywalami spod znaku BMW i Mercedesa.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS