chceauto.pl
x

Jeep Compass 1.3 GSE T4 Plug-in Hybrid 2021

Dostępne samochody

Jeep Compass

Jeep Compass II 4xe 1.3 GSE T4 Plug-in Hybrid 130 KM

2021, SUV
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 152 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Jeep Compass

Jeep Compass II 4xe 1.3 GSE T4 Plug-in Hybrid 180 KM

2021, SUV
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 161 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia

Kilka słów o modelu

II (2017-2024)

Europejska premiera nowego wcielenia Jeepa Compass odbyła się w czerwcu 2017 roku. Samochód może być napędzany silnikiem benzynowym lub jednym z dwóch wysokoprężnych w łącznie sześciu różnych wersjach układu przeniesienia napędu oraz na czterech różnych poziomach wyposażenia: Sport, Longitude, Limited oraz najbardziej terenowy Trailhawk. Dostępne są dwie skrzynie biegów: dziewięciobiegowa, automatyczna oraz sześciobiegowa, manualna oraz dwa systemy napędu 4x4 typu „full time" - Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low (z przełożeniem pełzającym). W każdym z nich w razie potrzeby 100 procent dostępnego momentu obrotowego może być dostarczone na każde z kół. Zarówno system napędu Jeep Active Drive, jak i Active Drive Low 4x4 są wyposażone w systemem zarządzania trakcją Jeep Selec-Terrain oferujący pięć trybów jazdy (tryby Auto, Snow - Śnieg, Sand - Piach i Mud - Błoto, a także tryb Rock - Skały w modelu wersji Trailhawk). Napęd tylnej osi w normalnych warunkach jazdy jest wyłączony, dzięki czemu samochód zużywa mniej paliwa. Gdy wymagana jest lepsza przyczepność, automatycznie aktywowany jest system napędu 4x4. Model Trailhawk ma podwyższony o 2,5 cm prześwit (22,9 cm), płyty osłonowe podwozia, czerwony tylny hak do holowania, unikalne, dedykowane przednie i tylne zderzaki zwiększające parametry terenowe, dzięki którym kąt natarcia wynosi 29,1 stopniu, kąt rampowy - 23,7 stopni, zaś kąty zejścia - 33, 1 stopni, a także 17-calowe obręcze kół z oponami do jazdy w terenie z agresywnym bieżnikiem. System zarządzania trakcją Selec-Terrain obejmuje Selec-Speed Control, zawierający systemu kontroli zjazdu (Hill Descent Control). W Europie oferta obejmuje jeden silnik benzynowy (w dwóch wersjach mocy) oraz dwa silniki Diesla. Bazowy silnik benzynowy to 1,4-litrowy MultiAir Turbo o mocy 140 KM (przy 5000 obr./min, moment obrotowy 230 Nm przy 1750 obr./min) dostępny w wersji z sześciobiegową, manualną skrzynią biegów oraz napędem na przednie koła. Wyżej pozycjonowany jest 1,4-litrowy silnik MultiAir Turbo o mocy 170 KM (przy 5500 obr./min, moment obrotowy 250 Nm przy 2500 obr./min), który parowany jest z dziewięciostopniową, automatyczną skrzynią biegów oraz napędem 4x4. Gama silników Diesla obejmuje 1,6-litrowy silnik MultiJet II o mocy 120 KM (przy 3750 obr./min, 320 Nm momentu obrotowego przy 1750 obr./min), w wersji z sześciobiegową, manualną skrzynią biegów oraz napędem na przednie koła, a także 2,0-litrowy silnik MultiJet II o mocy 140 KM (przy 4000 obr./min, 350 Nm momentu obrotowego przy 1750 obr./min), wyposażony albo w dziewięciobiegową, automatyczną skrzynię biegów, albo w sześciobiegową, manualną skrzynię biegów oraz napędem 4x4.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS