chceauto.pl
x

Mercedes - Benz E-klasa 450 2023

Dostępne samochody

Mercedes - Benz E-klasa

Mercedes - Benz E-klasa W213 FL 450 367 KM

2023, sedan
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 327 000,00 zł
Mercedes - Benz E-klasa

Mercedes - Benz E-klasa W214 450 381 KM

2023, sedan
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 385 000,00 zł
Mercedes - Benz E-klasa

Mercedes - Benz E-klasa A238 FL 450 367 KM

2023, kabriolet
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 513 000,00 zł
Mercedes - Benz E-klasa

Mercedes - Benz E-klasa C238 FL 450 367 KM

2023, coupe
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 457 000,00 zł
Mercedes - Benz E-klasa

Mercedes - Benz E-klasa S213 FL 450 367 KM

2023, kombi
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 318 000,00 zł
Mercedes - Benz E-klasa

Mercedes - Benz E-klasa S213 FL All Terrain 450 367 KM

2023, kombi
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 368 000,00 zł
Mercedes - Benz E-klasa

Mercedes - Benz E-klasa S214 450 381 KM

2023, kombi
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 396 000,00 zł
Mercedes - Benz E-klasa

Mercedes - Benz E-klasa S214 All Terrain 450 381 KM

2023, kombi
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 416 000,00 zł

Kilka słów o modelu

W214 / S214 (2023-2023)

Nowa generacja Mercedesa klasy E ma 495 cm długości, a wiec o 2 cm więcej niż poprzednia generacja. O tyle samo powiększono również rozstaw osi, i mniej więcej o tyle - wg producenta - zwiększyła się ilość miejsca na tylnej kanapie.

W przypadku nadwozia kombi, bagażnik w wersjach spalinowych nieznacznie zminiejszył się (z 640 do 615 litrów). W wersjach hybrydy plug-in bagażnik jest jeszcze o 150 litrów mniejszy.

W kabinie znajdziemy wolnostojący ekran cyfrowych zegarów oraz zabudowany na konsoli środkowej poziomy ekran systemu infotainment MBUX. Opcjonalne wyposażenie stanowi trzeci ekran Hyperscreen, który możne znaleźć się przed pasażerem, wizualnie łącząc się ze środkowym ekranem.

Dostępne są dwie wersje stylistyczne, bardziej sportowa o nazwie Avengarde oraz bardziej elegancka o nazwie Exclusive, która wyróżnia się przede wszystkim logiem Mercedesa umieszczonym nie na osłonie chłodnicy, ale stojącym na pokrywie silnika.

Nowy model nie ma już klasycznych silników spalinowych - wszystkie są dostępne w wersji zelektryfikowanej, przynajmniej jako hybrydy typu mild. Natomiast nie przewidziano wersji elektrycznej, by nie robić konkurencji dla modelu EQE.

Nowa klasa E dostępna jest z hybrydowymi układami typu plug-in, a w stosunku do obecnej generacji rozbudowany został komponent elektryczny - silnik ma większą moc, a bateria - większą pojemność.

Bazowa wersja E200 jest napędzana silnikiem benzynowym o mocy 204 KM i momencie 320 Nm, który jest wpierany przez zintegrowany rozrusznik-alternator (ISG) o mocy 23 KM i momencie 205 Nm.

Bazowy diesel to wersja E220d z silnikiem o mocy 197 KM i momencie 440 Nm, który jest wspierany przez ten sam ISG o mocy 23 KM i momencie 205 Nm. Wersja ta może mieć napęd wszystkich kół.

Ponadto dostępne są dwie wersje hybrydy plug-in. E300e to samochód wyposażony w ten sam silnik spalinowy co E200 (204 KM) oraz silnik elektryczny o mocy 129 KM i momencie 440 Nm. Moc systemowa to 313 KM i 550 Nm, pojemność baterii wynosi 25,4 kWh brutto, co pozwala na przejechanie w trybie elektrycznym około 100 km (obecna generacja ma baterię 13,5 kWh i zasięg około 50 km).

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS