chceauto.pl
x

Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 T 2019

Oceny użytkowników3.0000/5. Głosy: 1
Ocena: 3/5
Głosy: 1.

Dostępne samochody

Mitsubishi Eclipse Cross

Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 T 163 KM

2019, crossover
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 71 000,00 zł
DostępnośćOferta jest szeroka, jest w czym wybieraćOceny3.00/5. Głosy: 1
Mitsubishi Eclipse Cross

Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 T 163 KM

2019, crossover
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 82 000,00 zł
DostępnośćWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertę
Mitsubishi Eclipse Cross

Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 T 163 KM

2019, crossover
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 96 000,00 zł
DostępnośćWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertę

Kilka słów o modelu

Mitsubishi Eclipse Cross to całkowicie nowy model, który po raz pierwszy został zaprezentowany wiosną 2017 roku na salonie genewskim. W Polsce sprzedaż tego modelu ruszyła na dobre dopiero na początku roku 2018.

Eclipse Cross to kolejny model, w którym Japończycy odwołują się do swojej historycznej nazwy. O ile jednak Eclipse był sportowym samochodem, który w wielu kręgach uznawany był nawet za kultowy, o tyle nowe wcielenie to kompaktowy crossover, którym Mitsubishi chce uszczknąć dla siebie kawałek bardzo mocno rosnącego ostatnio segmentu.

Mitsubishi Eclipse Cross To jednocześnie jeden z niewielu nowych modeli Mitsubishi, przez co może stać się szybko kołem zamachowym całej sprzedaży marki. Eclipse Cross na 440,5 cm długości, 180,5 cm szerokości i 168,5 cm wysokości przy rozstawie osi 267 cm. To oznacza, że jest pozycjonowany między ASX-em a Outlanderem.

Prześwit samochodu to 18,3 cm, kąt natarcia wynosi 19 st, zejścia - 18, a rampowy - 29,6 st. Pojemność bagażnika przy 5 osobach wynosi od 341 do 448 litrów. Do napędzania auta są stosowane dwa silniki, benzynowy i wysokoprężny. Oba są turbodoładowane i mają bezpośredni wtrysk paliwa. Całkowitą nowością jest silnik benzynowy 1.5 turbo o mocy 163 KM.

Każdy z silników w Eclipse Cross może być połączony z napędem tylko na oś przednią lub na obie osie. W tym drugim przypadku zastosowano system nazywany Super-All Wheel Control (S-AWC). Jest to mechaniczno-elektroniczny układ, który rozdziela moment obrotowy w oparciu o dane z czujników ESC, a także czujnika kąta obrotu kierownicy, czujnika przyspieszenia wzdłużnego, przyspieszenia bocznego, czujnika znoszenia (zestawia rzeczywistą trajektorię ruchu auta z teoretyczną, której życzy sobie kierowca), prędkości, obciążenia itp.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS