chceauto.pl
x

Mitsubishi Pajero 2011

Dostępne silniki

diesel

3.2 DID

IV (2007-2019)

Pajero IV generacji debiutowało w 2006 roku. Tak samo jak poprzednik, samochód oferowany był w wersjach 3 i 5-drzwiowej. Niewiele zmieniło się też w wyglądzie – już na pierwszy rzut oka widać, że mamy do czynienia z potężnym suvem, którego masa własna przekracza dwie tony. Chociaż auto legitymuje się często luskusowym wyposażeniem, śmiało można się nim zapuszczać w teren. Wprawdzie Pajero IV ma niezależne zawieszenie wszystkich kół i ramę szczątkową, w standardzie oferowano dołączany napęd przedniej osi (z możliwością 100 proc. blokady), reduktor i – uwaga – blokadę tylnego mechanizmu różnicowego! Legitymuje się też świetnymi możliwościami uciągowymi – bez trudu pociągnie przyczepę o masie nawet 3 ton. Pajero IV uchodzi przy tym za auto, które nie sprawia właścicielom poważniejszych problemów. Największym pozostaje zużycie paliwa. Nawet diesle rzadko kiedy schodzą poniżej 15 l/100 km!

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS