Mitsubishi Pajero Sport trafiło do polskich salonów na początku 2013 roku.
Pojazd ten został oparty na pickupie L200, zmieniono jednak nadwozie, zmodernizowano również ramę podłużnicową i układ napędowy.
Pajero Sport dostępne jest z tylko jedną jednostką napędową - dieslem o pojemności 2.5 l i mocy 178 KM, który może współpracować z 5-biegową przekładnią manualną lub elektronicznie sterowaną, 5-stopniową, automatyczną skrzynię biegów INVECS-II z sekwencyjnym trybem sportowym.
Silnik generuje maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 2000-2850 obr/min (350 Nm przy 1800-3500 obr/min w autach z przekładnią automatyczną).
Samochód standardowo wyposażono w układ napędu na obie osie Super Select 4WD, który daje możliwość jazdy w trybie stałego napędu na 4 koła przy dowolnej prędkości i na dowolnej nawierzchni. System wykorzystuje blokadę centralnego mechanizmu różnicowego oraz skrzynię rozdzielczą. Kierowca może wybrać jeden z czterech trybów pracy, a można tego dokonać nawet podczas jazdy z prędkością do 100 km/h.