chceauto.pl
x

Opel Grandland X 1.6 CDTI 2018

Dostępne samochody

Opel Grandland X

Opel Grandland X 1.6 CDTI 120 KM

2018, SUV
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 65 000,00 zł
DostępnośćOferta jest szeroka, jest w czym wybierać
Opel Grandland X

Opel Grandland X 1.6 CDTI 120 KM

2018, SUV
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 68 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Opel Grandland X

Opel Grandland X 1.6 CDTI 120 KM

2018, SUV
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 110 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku

Kilka słów o modelu

Grandland X to trzeci – po Oplu Mokka i Oplu Crossland – pojazd z „uterenowionej” rodziny sygnowanej literką X.

Podobnie, jak mniejszy brat (Crossland X), auto powstało w oparciu o rozwiązania konstrukcyjne nowego właściciela marki – francuskiego koncernu PSA. Opel Grandland X jest technicznym bliźniakiem nowego Peugeota 3008. Oznacza to m.in., że – w przeciwieństwie do Mokki X - klienci raczej nie doczekają się odmiany z napędem na obie osie.

Opel Grandland X mierzy 4477 mm długości, 1844 mm szerokości i 1636 mm wysokości. Rozstaw osi to typowe dla kompaktów 2675 mm. Rodziny ucieszy m.in. pojemny bagażnik. Kufer pomieści bagaże o objętości do 514 l. Po złożeniu oparć tylnej kanapy uzyskać można 1652 l pojemności.

Na liście opcji znajdziemy m.in. adaptacyjny tempomat z funkcją wykrywania pieszych, system automatycznego hamowania awaryjnego, system wykrywania senności kierowcy, zaawansowany asystent parkowania czy zestaw kamer zapewniających widok w promieniu 360 stopni. Klienci zdecydować się też mogą na anomiczne fotele z atestem AGR (Akcji na rzecz Zdrowych Pleców), podgrzewaną kierownicę i podgrzewane fotele z przodu i z tyłu, a także klapę bagażnika otwieraną ruchem stopy. Grandland X może też być wyposażony w adaptacyjny system oświetlenia przedniego (AFL) z diodowymi reflektorami.

W ramach „rekompensaty” za brak napędu 4x4 producent proponuje – opcjonalny – system Grip Control, który zwłaszcza w przypadku zastosowania opon błotno-śniegowych (M&S) zapewnia maksymalną przyczepność w różnych sytuacjach. Kierowca ma do wyboru cztery tryby jazdy. System dostosowuje rozkład momentu obrotowego na przednie koła, pozwalając nawet na buksowanie kół, gdy jest to konieczne. W egzemplarzach z automatyczną skrzynią biegów system koryguje także punkty zmiany przełożenia i reakcję przepustnicy.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS