chceauto.pl
x

Peugeot 208 1.2 PureTech 2019

Dostępne samochody

Peugeot 208

Peugeot 208 II 1.2 PureTech 75 KM

2019, hatchback 5dr
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 38 000,00 zł
DostępnośćWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertę
Peugeot 208

Peugeot 208 II 1.2 PureTech 100 KM

2019, hatchback 5dr
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 46 000,00 zł
DostępnośćWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertę
Peugeot 208

Peugeot 208 I FL 1.2 PureTech 110 KM

2019, hatchback 5dr
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 41 000,00 zł
DostępnośćWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertę
Peugeot 208

Peugeot 208 II 1.2 PureTech 100 KM

2019, hatchback 5dr
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 46 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
Peugeot 208

Peugeot 208 I FL 1.2 PureTech 110 KM

2019, hatchback 5dr
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 44 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
Peugeot 208

Peugeot 208 II 1.2 PureTech 130 KM

2019, hatchback 5dr
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 52 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia

Kilka słów o modelu

I (2012-2019)

Samochód oferowany był na polskim rynku w dwóch wersjach nadwoziowych – jako trzy i pięciodrzwiowy hatchback – i trzech odmianach wyposażeniowych: Access, Active i Allrue. Do wyboru jest też osiem wariantów silnikowych o mocach od 68 do 155 KM. Pod koniec 2012 roku oferta została poszerzona o najmocniejszą wersję GTI o mocy 200 KM.

Bazowa wersja Acces wyposażona jest m.in. w: ABS (z systemem wspomagania nagłego hamowania), ESP, sześć poduszek powietrznych (przednie, boczne i kurtynowe), elektryczne wspomaganie kierownicy, komputer pokładowy, centralny zamek i elektrycznie sterowane szyby przednie. Na liście opcji znalazła się m.in. manualna klimatyzacja.

Wśród wyposażenia wersji Active znajdziemy m.in. manualną klimatyzację i radio CD z odtwarzaczem plików MP3.

Topową wersją wyposażeniową jest odmiana Allure. Tak wyposażone peugeoty 208 otrzymają m.in.: dwustrefową, automatyczną klimatyzację, sportowe fotele i 16-calowe felgi ze stopów lekkich. Na liście wyposażenia znalazł się też system multimedialny z dotykowym wyświetlaczem.

Najsłabszy motor – benzynowy 1,0 l (68 KM) rozpędza auto do 100 km/h w 14 sekund (prędkość maksymalna to 163 km/h). Mocniejsza odmiana – 1,2 l (82 KM) – przyspiesza do setki w 12,2 sekundy (prędkość maksymalna to 175 km/h). W ofercie są również benzynowe: 1,4 l (95 KM), 1,6 l (120 KM) i – topowy – 1,6 l THP (z turbiną i bezpośrednim wtryskiem paliwa) rozwijający 155 KM.

Silnik 1,4 l zapewnia przyspieszenie do 100 km/h w 10,5 sekundy i prędkość maksymalną 188 km/h.

Jednostka 1,6 l (120 KM) rozpędza auto do 100 km/h w 9,9 sekundy i zapewnia prędkość maksymalną 190 km/h (ceny od 59 500 zł).

Najmocniejsza odmiana o mocy 155 KM oferowana będzie wyłącznie z trzydrzwiowym nadwoziem, sześciostopniową, ręczną skrzynią biegów i w wersji wyposażeniowej Allure.

Najsłabszy silnik wysokoprężny – 1,4 l (68 KM) rozpędza auto do 100 km/h w 13.5 sekundy (prędkość maksymalna to 163 km/h. Zużycie paliwa deklarowane przez producenta to 3,8 l/100 km.

Do wyboru są też dwie – różniące się mocą – odmiany silnika 1,6 HDI. Pierwsza – rozwijająca 92 KM rozpędza auto do 100 km/h w 10,9 sekundy (prędkość maksymalna to 185 km/h), druga – o mocy 115 KM – w 9,7 sekundy (prędkość maksymalna 190 km/h). Obie zużywać mają średnio mniej niż 4 l oleju napędowego na 100 km.

II (2019-2024)

II generacja Peugeota 208 powstała na modułowej platformie CMP/e-CMP. Styliści pełnymi garściami czerpali z nowego Peugeota 508. Mamy więc słynne trzy pazury lwa wkomponowane w reflektory czy kły w postaci świateł do jazdy dziennej. Trudno też przeczyć dynamicznie profilowaną maskę czy blendę łączącą tylne światła. W odmianach GT i GT line standard to m.in. 17-calowe obręcze kół i lakierowane na czarno dach i osłony lusterek.

Kabina to kolejne już wcielenie i-Cokpit. Centralny wyświetlacz na konsoli środowej może mieć: 5, 7 lub nawet 10 cali. Cyfrowe mogą też być zegary, a lista opcji obejmuje m.in. wyświetlacz HUD, adaptacyjny tempomat, nawigację z informacjami o utrudnieniach w ruchu w czasie rzeczywistym czy system automatycznego parkowania. Standard obejmuje np. 4 złącze USB i MirrorLink, Apple CarPlay czy Android Auto.

W momencie uruchomienia produkcji (marzec 2019) do wyboru były cztery wersje napędowe. Trzy z nich to benzynowe, trzycylindrowe silniki z rodziny PureTech. Do wyboru są moce: 75 KM, 100 KM i 130 KM. Podstawowy motor oferowany jest z 5-stopniową skrzynią biegów. Mocniejszy ma ręczną przekładnie o 6 przełożeniach. Wersja o mocy 130 KM standardowo wyposażona jest w 8-stopniowy automat.

W cennikach jest też czterocylindrowy diesel BlueHDI o mocy 100 KM (standardowo z 6-stopniową ręczną skrzynią) oraz… wersja elektryczna. Ta ostatnia - Peugeot e-208 - ma moc 136 KM (100 kW) i 260 Nm. Baterie o pojemności 50 kWh zapewniają zasięg do 340 km wg cyklu pomiarowego WLTP. Sam samochód ma identyczne wymiary wnętrza (i bagażnika), co auta spalinowe i przyspiesza do 100 km/h w 8,1 s. Baterie mają być objęte 8 letnią gwarancją limitowaną przebiegiem 160 tys. km.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS