chceauto.pl
x

Peugeot 208 1.2 PureTech 2020

Oceny użytkowników4.0000/5. Głosy: 5
Ocena: 4/5
Głosy: 5.

Dostępne samochody

Peugeot 208

Peugeot 208 II 1.2 PureTech 75 KM

2020, hatchback 5dr
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 41 000,00 zł
DostępnośćOferta jest szeroka, jest w czym wybieraćOceny4.00/5. Głosy: 3
Peugeot 208

Peugeot 208 II 1.2 PureTech 100 KM

2020, hatchback 5dr
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 49 000,00 zł
DostępnośćOferta jest szeroka, jest w czym wybieraćOceny3.00/5. Głosy: 1
Peugeot 208

Peugeot 208 II 1.2 PureTech 100 KM

2020, hatchback 5dr
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 50 000,00 zł
DostępnośćWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertę
Peugeot 208

Peugeot 208 II 1.2 PureTech 130 KM

2020, hatchback 5dr
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 55 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniaOceny5.00/5. Głosy: 1

Kilka słów o modelu

II (2019-2024)

II generacja Peugeota 208 powstała na modułowej platformie CMP/e-CMP. Styliści pełnymi garściami czerpali z nowego Peugeota 508. Mamy więc słynne trzy pazury lwa wkomponowane w reflektory czy kły w postaci świateł do jazdy dziennej. Trudno też przeczyć dynamicznie profilowaną maskę czy blendę łączącą tylne światła. W odmianach GT i GT line standard to m.in. 17-calowe obręcze kół i lakierowane na czarno dach i osłony lusterek.

Kabina to kolejne już wcielenie i-Cokpit. Centralny wyświetlacz na konsoli środowej może mieć: 5, 7 lub nawet 10 cali. Cyfrowe mogą też być zegary, a lista opcji obejmuje m.in. wyświetlacz HUD, adaptacyjny tempomat, nawigację z informacjami o utrudnieniach w ruchu w czasie rzeczywistym czy system automatycznego parkowania. Standard obejmuje np. 4 złącze USB i MirrorLink, Apple CarPlay czy Android Auto.

W momencie uruchomienia produkcji (marzec 2019) do wyboru były cztery wersje napędowe. Trzy z nich to benzynowe, trzycylindrowe silniki z rodziny PureTech. Do wyboru są moce: 75 KM, 100 KM i 130 KM. Podstawowy motor oferowany jest z 5-stopniową skrzynią biegów. Mocniejszy ma ręczną przekładnie o 6 przełożeniach. Wersja o mocy 130 KM standardowo wyposażona jest w 8-stopniowy automat.

W cennikach jest też czterocylindrowy diesel BlueHDI o mocy 100 KM (standardowo z 6-stopniową ręczną skrzynią) oraz… wersja elektryczna. Ta ostatnia - Peugeot e-208 - ma moc 136 KM (100 kW) i 260 Nm. Baterie o pojemności 50 kWh zapewniają zasięg do 340 km wg cyklu pomiarowego WLTP. Sam samochód ma identyczne wymiary wnętrza (i bagażnika), co auta spalinowe i przyspiesza do 100 km/h w 8,1 s. Baterie mają być objęte 8 letnią gwarancją limitowaną przebiegiem 160 tys. km.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS