chceauto.pl
x

Porsche 911 3.8 2011

Dostępne samochody

Porsche 911

Porsche 911 997 3.8 385 KM

2011, kabriolet
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 283 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Porsche 911

Porsche 911 997 3.8 408 KM

2011, kabriolet
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 269 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Porsche 911

Porsche 911 997 3.8 385 KM

2011, kabriolet
napęd: 4x4
skrzynia: ręczna
cena: 273 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Porsche 911

Porsche 911 997 3.8 408 KM

2011, kabriolet
napęd: 4x4
skrzynia: ręczna
cena: 286 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Porsche 911

Porsche 911 997 3.8 408 KM

2011, coupe
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 237 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Porsche 911

Porsche 911 997 3.8 385 KM

2011, coupe
napęd: 4x4
skrzynia: ręczna
cena: 248 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Porsche 911

Porsche 911 997 3.8 408 KM

2011, coupe
napęd: 4x4
skrzynia: ręczna
cena: 253 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku

Kilka słów o modelu

997 (2004-2011)

W 2005 roku zaprezentowano generację oznaczoną 997. Auto otrzymało zmodyfikowane nadwozie (m.in. współczynnik oporu powietrza spadł do 0,28). Podobnie jak poprzednik (z którym zresztą seria 997 jest blisko spokrewniona) nowy model dostępny był w wielu odmianach - każda mocniejsza, ale jednocześnie bardziej ekonomiczna.
Bazowa carrera posiada silnik 3,6 o mocy 325 KM, Carrera S - 3,8 o mocy 355 KM. W 2005 ofertę poszerzono o wersje czteronapędowe (Carrera 4 i 4S). Z kolei moc wersji Turbo podniesiono do 480 KM. Samochód ten otrzymał nowy typ napędu wszystkich kół, znany z modelu Cayenne.
W 2009 przeprowadzono lifting wszystkich wersji, przy tej okazji w 911 Turbo pojawił się nowy silnik o pojemności 3,8 l (wcześniej montowano 3,6) i mocy 493 KM. W 2010 roku debiutowało Turbo S z silnikiem o mocy 523 KM. Nie zabrakło również wersji GT3, GT3 RS i GT2.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS