Poznań Motor Show 2019 dobiegło końca. Czterodniowa impreza przyciągnęła do Poznania 146 718 osób, które zobaczyły ekspozycję przygotowaną przez 170
wystawców. Składało się na nią 5 salonów (samochodowy, motocyklowy, kamperowy, truck oraz detailingu). Zaprezentowano ponad 1000 pojazdów, które pomieszczone były w 15 pawilonach. Na targach pokazano 60 modeli premierowych, w tym auta koncepcyjne.
Od wielu lat targi Poznań Motor Show to nie tylko wystawa motoryzacyjna, ale także szereg wydarzeń towarzyszących i atrakcji przygotowanych po to, by każdy gość Międzynarodowych Targów Poznańskich spędził to miło i rodzinnie czas. W tym roku były to m.in.: Międzynarodowe zawody Stunt Wars Poland, Strefa Kobiet Motocyklistek „Speed Ladies”, Konkurs w precyzyjnej jeździe kierowców autobusowych, BlackZone, czyli wystawa aut tuningowanych, Poznań Motorbike Show, czyli wystawa motocykli customowych, Zlot caravaningowy, Ogólnopolskie Mistrzostwa Mechaników czy Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Samochodowej.
Równolegle z Poznań Motor Show odbywały się targi paliw alternatywnych Alternative Fuels Technology, które adresowane są przede wszystkim do producentów i dystrybutorów instalacji LPG, CNG, LNG, zbiorników paliwowych, rozwiązań technologicznych, wyposażenia stacji tankowania, a także profesjonalistów zajmujących się transportem paliw i wyposażeniem warsztatów. Wśród wystawców znajdują się liderzy branży m.in. z Polski, Włoch i Turcji. Podczas targowej ekspozycji, zwiedzający mogli zobaczyć auta, w których zastosowano nowoczesne rozwiązania umożliwiające zasilanie alternatywnymi paliwami.
Na tegorocznym Poznań Motor Show swoją działalność zainaugurowano również Polskie Stowarzyszenie Dziennikarzy Motoryzacyjnych (PSDM) z siedzibą w Warszawie. Statutowym celem PSDM jest wsparcie i ochrona członków, eksperckie publikacje, podnoszenie jakości i rzetelności treści, aktywne wspieranie wszelkich inicjatyw zmierzających do poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego i poziomu wiedzy i umiejętności kierowców, współpraca z władzami na każdym szczeblu w celu poprawy jakości infrastruktury drogowej, także na drodze szeroko pojętych audytów, szkoleń, symulacji, etc. oraz działania proekologiczne – w oparciu o wiedzę naukową i ekspercką, a nie lobbystów i grup interesu oraz wsparcie dla start-upów sektora automotive.