chceauto.pl
x

Renault 19 1.4 1994

Oceny użytkowników4.6000/5. Głosy: 5
Ocena: 4.6/5
Głosy: 5.

Dostępne samochody

Renault 19

Renault 19 1.4 60 KM

1994, hatchback 3dr
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 2 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Renault 19

Renault 19 1.4 80 KM

1994, hatchback 3dr
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 2 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Renault 19

Renault 19 1.4 60 KM

1994, hatchback 5dr
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 1 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Renault 19

Renault 19 1.4 80 KM

1994, hatchback 5dr
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 1 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynkuOceny4.60/5. Głosy: 5
Renault 19

Renault 19 1.4 60 KM

1994, sedan
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 1 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Renault 19

Renault 19 1.4 80 KM

1994, sedan
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 2 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku

Kilka słów o modelu

Debiut Renault 19 przypada na rok 1988. Wtedy na rynku pojawił się pierwszy samochód o tej nazwie, którego głównym konkurentem miały być takie pojazdy, jak np. Volkswagen Golf, Opel Kadett czy Ford Escort. „Dziewiętnastka” oferować miała wygodne warunki podróżowania czteroosobowej rodzinie, w zawieszeniu - dość miękko zestrojonym - zastosowano kolumny McPersona i belkę skrętną. W 1992 roku na rynek weszła druga generacja modelu - Phase II - o gruntownie zmodernizowanych kształtach. Produkcja auta zakończyła się w 1996 roku, kiedy na rynku był już obecny jego następca - Renault Megane. 
Z uwagi na zaawansowany wiek większości egzemplarzy, na rynku wtórnym trudno o ciekawe oferty. Zadbane auto wciąż oferuje jednak rozsądne wyposażenie, duży komfort i niskie koszty eksploatacji. Do typowych usterek kompaktowego Francuza należą m.in.: falujące obroty silnika (defekty silniczków krokowych), luzy w przekładni kierowniczej, problemy z ogrzewaniem (zapchane nagrzewnice) czy zużyte łożyska tylnej belki. Częste są też awarie pomp wodnych, zrywanie się linek od sprzęgła oraz ogólne wyeksploatowanie elementów zawieszenia (amortyzatory tylne, elementy metalowo-gumowe, drążki kierownicze, łączniki stabilizatorów). Często zdarzają się również wycieki płynów eksploatacyjnych (uszczelnienia miski olejowej, pokrywy zaworów, simmering łączący skrzynię biegów z silnikiem, rozszczelniające się chłodnice). Problemów może też przysporzyć układ elektryczny (moduły zapłonowe, cewki) najczęstszą przyczyną większości usterek są jednak zaśniedziałe lub wypalone wtyki, które naprawić można we własnym zakresie.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS