chceauto.pl
x

Renault Trafic 2.0 dCi 2022

Dostępne samochody

Renault Trafic

Renault Trafic III FL 2.0 dCi 110 KM

2022, VAN
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 110 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Renault Trafic

Renault Trafic III FL 2.0 dCi 120 KM

2022, VAN
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 98 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Renault Trafic

Renault Trafic III FL 2.0 dCi 145 KM

2022, VAN
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 105 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Renault Trafic

Renault Trafic III FL 2.0 dCi 150 KM

2022, VAN
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 111 000,00 zł
DostępnośćOferta jest szeroka, jest w czym wybierać
Renault Trafic

Renault Trafic III FL 2.0 dCi 170 KM

2022, VAN
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 111 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Renault Trafic

Renault Trafic III FL 2.0 dCi 145 KM

2022, VAN
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 106 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Renault Trafic

Renault Trafic III FL 2.0 dCi 150 KM

2022, VAN
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 117 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Renault Trafic

Renault Trafic III FL 2.0 dCi 170 KM

2022, VAN
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 120 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia

Kilka słów o modelu

III (2014-2024)

III generacja popularnego dostawczaka trafiła na rynek w 2014 roku. Gama modelowa obejmuje wersje: furgon, furgon 6-osobowy oraz wersje osobowe. W sumie, uwzględniając różne wersje napędowe i możliwości przewożenia ładunków, do wyboru jest aż 270 konfiguracji auta! Mimo wizualnego pokrewieństwa z poprzednikiem, Trafic III zaprojektowany został od postaw. Nowe w kształtach są m.in pas przedni, drzwi, burty i pas tylny. Przód Trafica upodobnił się do samochodów ciężarowych. W przeciwieństwie do poprzednika Trafic III produkowany jest we francuskiej fabryce w miejscowości Sandouville (wcześniej budową Trafica zajmowały się zakłady w Barcelonie i Luton w Wielkiej Brytanii). Przeniesienie produkcji do Francji kosztowało Renault około 230 mln euro.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS