chceauto.pl
x

Renault Twingo 1.2 2002

Oceny użytkowników5.0000/5. Głosy: 2
Ocena: 5/5
Głosy: 2.

Dostępne samochody

Renault Twingo

Renault Twingo I 1.2 58 KM

2002, hatchback 3dr
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 3 000,00 zł
DostępnośćWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęOceny5.00/5. Głosy: 2
Renault Twingo

Renault Twingo I 1.2 75 KM

2002, hatchback 3dr
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 3 000,00 zł
DostępnośćWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertę

Kilka słów o modelu

I (1994-2003)

Renault Twingo zaprezentowano w 1993 roku. Jednobryłowe nadwozie o bardzo odważnej, jak na owe czasy, „optymistycznej” stylistyce zjednało francuskiemu maluchowi wielu zwolenników. Mimo niewielkich rozmiarów kubaturę trzydrzwiowej karoserii wykorzystano wzorowo. Z przodu miejsca jest pod dostatkiem, z tyłu na krótkich dystansach bez problemu uda nam się przewieźć dwie dorosłe osoby. We wnętrzu zastosowano kilka ciekawych rozwiązań, jak np. centralnie umieszczony, elektroniczny prędkościomierz.

Twingo to bez wątpienia propozycja dla ludzi, którzy lubią wyróżniać się na drodze i podchodzą do życia w optymistyczny sposób. Eksploatacja, chociaż nie bezproblemowa okazuje się przeważnie bardzo tania, całkiem niezły dostęp do części i prostota konstrukcji pozytywnie wpływają na koszty. Do typowych usterek zaliczyć można wycieki oleju oraz płynu chłodniczego, a także problemy z nietrwałymi łożyskami kół. Wzmożonej opieki wymagają również hamulce, które lubią się czasami zapiekać. W zawieszeniu najczęściej poddają się sworznie wahaczy, tuleje metalowo-gumowe i końcówki drążków kierowniczych. Niezbyt trwałe są również amortyzatory. Czasami problemy sprawiać może też osprzęt silnika (rozrusznik, alternator). Po kilku latach eksploatacji daje też o sobie znać słaba jakość elementów wykończeniowych (np. klamki czy uchwyty służące do składania foteli potrafią czasem zostać w ręce). Usterki trapią również elektrykę - przestają działać dmuchawy, centralne zamki czy podnośniki elektrycznie sterowanych szyb. Bezwypadkowe egzemplarze nie mają przeważnie problemów z korozją, chociaż warto szczegółowo przyjrzeć się progom i tylnej klapie - w tych miejscach pojawiają się czasami ogniska rdzy.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS