chceauto.pl
x

Rover Seria 800 27 1995

Oceny użytkowników5.0000/5. Głosy: 1
Ocena: 5/5
Głosy: 1.

Dostępne samochody

Rover Seria 800

Rover Seria 800 27 169 KM

1995, sedan
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 5 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Rover Seria 800

Rover Seria 800 27 169 KM

1995, sedan
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 5 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Rover Seria 800

Rover Seria 800 27 169 KM

1995, coupe
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 5 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyOceny5.00/5. Głosy: 1
Rover Seria 800

Rover Seria 800 27 169 KM

1995, coupe
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 5 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku

Kilka słów o modelu

Teoretycznie rzecz biorąc, zakup Rovera serii 800 to bardzo dobre rozwiązanie. Zaprezentowany po raz pierwszy w 1986 roku pojazd powstał przy współpracy z Hondą, do jego budowy wykorzystano podzespoły cenionej i komfortowej Hondy Legend. Niestety, Brytyjczycy postanowili udowodnić, że potrafią coś więcej, niż tylko korzystać z serwowanych niejako „na tacy” rozwiązań japońskich i wykorzystali w produkcji samochodu wiele rodzimych podzespołów. Dla przykładu aż do 1996 roku wszystkie czterocylindrowe jednostki napędowe były konstrukcjami Rovera, silniki V6 to zmodyfikowane jednostki Hondy. Wprawdzie angielskie silniki na pewno nie należą do złych, ale dostępność części zamiennych jest ograniczona. 
Podobnie, jak w przypadku innych Roverów przed zakupem wypada dokładnie skontrolować stan układu chłodzenia - częste wycieki sprawiają, że wymiana uszczelki pod głowicą jest w tym przypadku niemal coroczną czynnością obsługową. Większość jednostek napędowych cierpi również na wycieki oleju. Dla własnego bezpieczeństwa lepiej omijać egzemplarze wyposażone w automatyczne skrzynie biegów. Koszt naprawy może przewyższyć wartość samochodu. W wersjach z silnikami turbodoładowanymi częstym problemem bywają uszkodzenia komputerów sterujących pracą silnika. Przed zakupem należy dokładnie skontrolować działanie wszystkich elektrycznych gadżetów, które są piętą achillesową tego modelu. Przyjemną eksploatację są w stanie popsuć usterki szyberdachu, klimatyzacji czy immobilisera (ta ostatnia unieruchamia pojazd). Samochody poddają się też działaniu rdzy. Atakuje ona głównie tylne nadkola, ranty maski, okolice szyberdachu czy progi.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS