chceauto.pl
x

Smart Fortwo 1.0 2012

Oceny użytkowników3.5000/5. Głosy: 2
Ocena: 3.5/5
Głosy: 2.

Dostępne samochody

Smart Fortwo

Smart Fortwo II 1.0 61 KM

2012, hatchback 3dr
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 16 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynkuOceny5.00/5. Głosy: 1
Smart Fortwo

Smart Fortwo II FL 1.0 61 KM

2012, hatchback 3dr
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 16 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Smart Fortwo

Smart Fortwo II 1.0 71 KM

2012, hatchback 3dr
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 18 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Smart Fortwo

Smart Fortwo II FL 1.0 71 KM

2012, hatchback 3dr
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 17 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Smart Fortwo

Smart Fortwo II 1.0 84 KM

2012, hatchback 3dr
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 20 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Smart Fortwo

Smart Fortwo II FL 1.0 84 KM

2012, hatchback 3dr
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 20 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Smart Fortwo

Smart Fortwo II 1.0 71 KM

2012, kabriolet
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 27 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Smart Fortwo

Smart Fortwo II FL 1.0 71 KM

2012, kabriolet
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 25 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Smart Fortwo

Smart Fortwo II 1.0 84 KM

2012, kabriolet
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 29 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynkuOceny2.00/5. Głosy: 1
Smart Fortwo

Smart Fortwo II FL 1.0 84 KM

2012, kabriolet
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 29 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku

Kilka słów o modelu

II (2007-2014)

Smart drugiej generacji debiutował w 2007 roku. Auto zachowało charakterystyczny wygląd, jednak bliższe oględziny wskazują, że znaczenie urosło (długość wynosi 269 cm, czyli niemal 20 cm więcej niż w autach pierwszej generacji).
Samochód zachował nietypową architekturę (silnik z tyłu, tylny napęd). Skrzynia biegów ma tylko pięć biegów, a zmiany przełożeń następują nieco szybciej niż w starszych samochodach.

Silniki otrzymały większą pojemność, ale wciąż mają tylko trzy cylindry i wspomagane są turbosprężarką.

O awaryjności drugiej generacji smarta wiele powiedzieć nie można - samochody są jeszcze młode i często na gwarancji. Oferta na rynku wtórnym jest dość ograniczona, szczególnie kupno kabrioletu może okazać się zadaniem niewykonalnym.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS