chceauto.pl
x

Subaru BRZ 2.0i 2013

Oceny użytkowników4.0000/5. Głosy: 10
Ocena: 4/5
Głosy: 10.

Dostępne samochody

Subaru BRZ

Subaru BRZ I 2.0i 200 KM

2013, coupe
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 55 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynkuOceny5.00/5. Głosy: 3
Subaru BRZ

Subaru BRZ I 2.0i 200 KM

2013, coupe
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 58 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynkuOceny3.57/5. Głosy: 7

Kilka słów o modelu

I (2013-2019)

Zarówno Subaru BRZ pierwszej generacji, jak i Toyota GT86 napędzane są silnikami bokser dostarczanymi przez Subaru. Dwulitrowa jednostka napędowa mimo braku doładowania dysponuje mocą 200 KM. Moment obrotowy, który wynosi 205 Nm i jest osiągany przy 6400 obr/min, przekazywany jest za pośrednictwem sześciobiegowej, manualnej lub automatycznej skrzyni biegów. Samochód wyposażono również w dyferencjał o ograniczonym poślizgu.

Silnik Subaru wyposażono w tzw. układ D-4S konstrukcji Toyoty, czyli łączony bezpośrednio-pośredni wtrysk benzyny (jeden wtryskiwacz jest w kolektorze, drugi w cylindrze). Inna ważna cecha Subaru BRZ i Toyoty GT86 to nisko położony środek ciężkości. Wszystko, by zapewnić doskonałe, sportowe wrażenia z jazdy.

Subaru BRZ i Toyota GT86 to ciekawa propozycja na rynku samochodów używanych, są to bowiem pojazdy unikalne, dla których trudno znaleźć konkurencję.

Zdecydowana większość oferowanych egzemplarzy pochodzi z polskich salonów. Auta są dobrze wyposażone (dopłaty wymagał tylko lakier oraz oferowane w wyższej wersji skórzane, podgrzewane fotele).

Silnik nie powinien sprawiać problemów. Okazuje się jednostką trwałą, która na dodatek zadowala się przyzwoitą ilością paliwa - żeby wyjść powyżej 10 l/100 km, trzeba naprawdę korzystać z pełni osiągów. Poważnych awarii jednostki napędowej raczej nie ma, największe problemy to wycieki (wymiany wymagają uszczelniacze wału) czy zużycie oleju.

Zdarzają się przypadki głośnej pracy pompy paliwowej, ale raczej jest to jej cecha charakterystyczna niż objaw rychłej awarii. Zawieszenie jest trwałe, prędzej niż wahacze, zaczynają stukać łączniki stabilizatorów.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS