chceauto.pl
x

Toyota C-HR 1.2 T 2019

Oceny użytkowników2.6667/5. Głosy: 3
Ocena: 2.67/5
Głosy: 3.

Dostępne samochody

Toyota C-HR

Toyota C-HR 1.2 T 116 KM

2019, crossover
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 82 000,00 zł
DostępnośćOferta jest szeroka, jest w czym wybieraćOceny2.00/5. Głosy: 1
Toyota C-HR

Toyota C-HR 1.2 T 116 KM

2019, crossover
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 94 000,00 zł
DostępnośćWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęOceny1.00/5. Głosy: 1
Toyota C-HR

Toyota C-HR 1.2 T 116 KM

2019, crossover
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 91 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniaOceny5.00/5. Głosy: 1

Kilka słów o modelu

I (2016-2023)

Bazą do stworzenia Toyoty C-HR pierwszej generacji była modułowa płyta podłogowa TNGA. Samochód jest efektem globalnej współpracy między centrami projektowymi Toyoty na trzech kontynentach, a całą inicjatywą kierował główny projektant Kazuhiko Isawa z japońskiej centrali. Oryginalną stylistykę zewnętrzną opracowało kalifornijskie studio projektowe Calty Design.

Karoseria nawiązywać ma do „szlifowanego diamentu” i stanowi ukłon w stronę młodszych nabywców. Tym spodobają się zapewne szerokie nadkola czy przywołująca na myśl coupe klamka tylnych drzwi ukryta w szerokim słupku C.

Toyota C-HR pierwszej generacji oferowana była wyłącznie z benzynowymi lub hybrydowymi systemami napędu. Podstawowy model wykorzystuje znany z Aurisa silnik 1.2 l Turbo o mocy 116 KM. Klienci mają do wyboru 6-biegową ręczną skrzynię biegów lub bezstopniową skrzynię CVT. Skrzynia biegów CVT jest do nabycia w wersjach z napędem na przednią oś lub na 4 koła. Na niektórych rynkach będzie również dostępny model z silnikiem 2-litrowym (oferowany wyłącznie ze skrzynią biegów CVT).

Zamiast jednostki wysokoprężnej Toyota proponuje rozwijający 122 KM układ hybrydowy zaczerpnięty z Priusa. Sprawność cieplna silnika benzynowego została podniesiona do 40 proc. — to rekordowo wysoka wydajność dla jednostki benzynowej. Zadbano też o zmniejszenie wagi i wymiarów innych komponentów systemu hybrydowego, a także o ich optymalne rozmieszczenie, co dodatkowo przyczyniło się do obniżenia środka ciężkości samochodu.

Auto standardowo oferowane było z pakietem Toyota Safety Sense. Obejmuje on układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (Pre-collision
System), układ ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (Lane Departure Alert), układ rozpoznawania znaków drogowych (Road Sign Assist) i automatyczne światła drogowe (Automatic High Beam), a także funkcje wykrywania pieszych (Pedestrian Detection) i aktywny tempomat (Adaptive Cruise Control).

Samochód trafił do europejskich salonów w 2016 roku. Auto budowane jest w tureckiej fabryce Toyoty w miejscowości Sakarya.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS