chceauto.pl
x

Volkswagen Passat 2.0 TSI 2014

Oceny użytkowników3.7500/5. Głosy: 12
Ocena: 3.75/5
Głosy: 12.

Dostępne samochody

Volkswagen Passat

Volkswagen Passat B7 2.0 TSI 210 KM

2014, sedan
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 57 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyOceny5.00/5. Głosy: 3
Volkswagen Passat

Volkswagen Passat B7 2.0 TSI 210 KM

2014, sedan
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 60 000,00 zł
DostępnośćWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęOceny1.00/5. Głosy: 1
Volkswagen Passat

Volkswagen Passat B8 2.0 TSI 220 KM

2014, sedan
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 62 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Volkswagen Passat

Volkswagen Passat B7 2.0 TSI 210 KM

2014, kombi
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 58 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Volkswagen Passat

Volkswagen Passat B7 2.0 TSI 210 KM

2014, kombi
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 62 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
Volkswagen Passat

Volkswagen Passat B8 2.0 TSI 220 KM

2014, kombi
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 64 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyOceny3.63/5. Głosy: 8
Volkswagen Passat

Volkswagen Passat B7 Alltrack 2.0 TSI 210 KM

2014, kombi
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 67 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty

Kilka słów o modelu

B7 (2011-2015)

Chociaż - by podkreślić odrębność modelu - w Volkswagenie oznaczono go, jako pojazd nowego typoszeregu - w rzeczywistości mamy do czynienia z gruntownie odświeżonym (głównie stylistycznie) Passatem B6, który debiutował w ofercie niemieckiej marki w 2005 roku. Model B7 cieszy się dość dobrą opinią - w przeciwieństwie do poprzednika nie trapią go już np. częste usterki turbodiesla 2,0 l TDI.

B8 (2014-2019)

Passat B8 debiutował jesienią 2014 roku na salonie w Paryżu. W przeciwieństwie do poprzednika samochód zaprojektowano od podstaw. Bazą do jego stworzenia była modułowa płyta podłogowa znana m.in. z obecnego Golfa. Niemcy zaprezentowali od razu zarówno odmianę z nadwoziem sedan, jak i kombi.

Nowy Passat z trójbryłową karoserią mierzy teraz 4767 mm długości, co oznacza, że jest krótszy od poprzednika o równe 2 mm. Mimo tego auto może się jednak pochwalić zdecydowanie przestronniejszym wnętrzem. Rozstaw osi wydłużył się aż o 79 mm i wynosi teraz 2791 mm. Samochód sprawia wrażenie większego niż w rzeczywistości dzięki zmniejszeniu zwisów nadwozia. Przednie koła przesunięto w kierunku przedniego zderzaka o 33 mm, tylni zwis skrócono o 17 mm.

Passat 8 generacji jest też o 12 mm szerszy od poprzednika (szerokość nadwozia 1832). Co zaskakujące, chociaż wysokość nadwozi zmniejszyła się o 14 mm w kabinie wygospodarowano więcej miejsca na głowy pasażerów.

Gama modelowa nowego Passata w momencie debiutu obejmowała dziesięć jednostek napędowych - wszystkie mają bezpośredni wtrysk paliwa i turbodoładowanie.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS