chceauto.pl
x

Volkswagen Scirocco 2.0 TDI 2010

Dostępne samochody

Volkswagen Scirocco

Volkswagen Scirocco III 2.0 TDI 140 KM

2010, hatchback 3dr
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 25 000,00 zł
DostępnośćWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertę
Volkswagen Scirocco

Volkswagen Scirocco III 2.0 TDI 170 KM

2010, hatchback 3dr
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 26 000,00 zł
DostępnośćWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertę
Volkswagen Scirocco

Volkswagen Scirocco III 2.0 TDI 140 KM

2010, hatchback 3dr
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 26 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
Volkswagen Scirocco

Volkswagen Scirocco III 2.0 TDI 170 KM

2010, hatchback 3dr
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 28 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia

Kilka słów o modelu

Obecna generacja Scirocco (auta o tej nazwie produkowane były przez Volkswagena na przełomie lat siedemdziesiątych i osiemdziesiątych) zadebiutowała w 2008 roku. Podobnie, jak jego historyczni poprzednicy, samochód bazuje konstrukcyjnie na Golfie. Wspólne są m.in płyta podłogowa oraz część jednostek napędowych. Wiosną 2014 roku zaprezentowano wersję po liftingu.

Auto jest odpowiedzią Volkswagena na rosnącą popularność samochodów o sportowym charakterze. Scirocco nie jest jednak prawdziwym atletą, to raczej opakowany w dwudrzwiowe nadwozie kompakt niż pojazd o wyczynowy. Scirocco wyróżnia się jednak świetnymi właściwościami jezdnymi i oryginalnym wyglądem. Wszystkie jednostki napędowe wykorzystują turbosprężarki. W bogatszych modelach odnajdziemy też dwusprzęgłową, zautomatyzowaną przekładnię DSG (zdecydowanie polecamy!).

Z racji kompaktowych wymiarów oraz zadziornych kształtów karoserii we wnętrzu wygodnie podróżować będą tylko dwie osoby. Auto cieszy się dobrą opinią, ale z racji stosunkowo dużych mocy przed zakupem radzimy dokładnie skontrolować stan zawieszenia i blacharki.

Ostrożnie należy podchodzić do aut ze 160-konnym silnikiem 1.4 TSI. Użytkownicy zgłaszali piski dochodzące z pompy wodnej (Volkswagen informował, że taki urok tego modelu) oraz okazjonalne problemy z wchodzeniem na obroty. Ta usterka kończyła się zapaleniem kontrolki EPC i unieruchomieniem samochodu. Początkowo serwisy wymieniały wtryskiwacze, ostatecznie zdecydowano się na zmianę oprogramowania - niemiecka centrala Volkswagena w listopadzie 2010 roku ogłosiła oficjalną akcję serwisową obejmującą wszystkie modele modele sprzedawane z silnikami 1.4 TSI i wyprodukowane między sierpniem 2008 a majem 2010 (w sumie ponad 71 tys. aut).

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS